Joined: 29 Sep 2007, 11:39 Posts: 968 Location: västra göteborg
jag är ute efter en riktigt bra buffer... är detta en sådan eller är det egentligen en boost som också har en buffer?
byter gärna till mig eller köper: -firebird-case eller gigbag -tc. nova delay eller t-rex replica
20 Aug 2009, 22:32
clapton71
Joined: 15 Mar 2008, 18:36 Posts: 4460 Location: Örsundsbro
Japp, det är en sk buffrad pedal. Den låter signalen passera pedalen genom elektroniken och då kan du ha långa kablar över 6 m totalt utan att tappa diskant. Låter mycket bra, jag kunde inte höra någon tonförlust. När jag hade min så tog den plats som solobooster efter od/dist.
Den tar jag ! Om ingen annan är före.
---------------------------- <font color="green"><b>"Men inte fan finns det nåt vackert i att dö, av en överdos på en offentlig toalett"</b></font id="green">
21 Aug 2009, 13:36
laros
Skavis wrote:
Den tar jag ! Om ingen annan är före.
---------------------------- <font color="green"><b>"Men inte fan finns det nåt vackert i att dö, av en överdos på en offentlig toalett"</b></font id="green">
Users browsing this forum: Google [Bot] and 6 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum