| Author |
Message |
|
Harmonica Slim II
|
 Samåkning till konventet?
Hej alla!
Jag kommer att åka hemifrån mig (Ulricehamn) på fredag eftermiddag ( ca kl 14.00 ). Plats för två pers finnes i vanlig personbil. Eftersom jag skall ha med mig en del grejer så finns det inte så mycket plats för egen utrustning. Är det någon som är intresserad av att åka med? Kommer förmodligen att ta vägen över Skövde, Mariestad, E 20 till Strängnäs sen mot Enköping. Variationer kan tillåtas inom rimliga gränser. Hör av dig om du vill ha plats i bilen. Först till kvarn gäller, delad soppakostnad får väl anses vara OK. PM:a mig med telnr så hörs vi av om det praktiska.
_________________ C J Hörnfeldt
|
| 30 Jan 2012, 11:54 |
|
 |
|
Matsk
|
 Re: Samåkning till konventet?
Jag åker från Lysekil via Uddevalla, Mariestad, men tänkte åka lite tidigare (gillar att ha gott om tid på mig, något för nån psykolog att ta tag i kanske) Åker själv med relativt stor bil och inte jättemycket grejor. Så är det nån längs vägen som vill åka rätt tidigt så går det bra att hoppa in i min gamla Volvo. Mats
_________________ Mats
|
| 30 Jan 2012, 17:56 |
|
 |
|
Matsk
|
Eller, vad fan, när är du i Mariestad på ett ungefär? Själv har jag bara en stärkare och max tre väskor. Får det inte plats i din bil så kan vi ta min, en 945a. Annars ställer vi min bil i Mariestad och tar din resten av vägen. Mats
_________________ Mats
|
| 30 Jan 2012, 19:12 |
|
 |
|
Harmonica Slim II
|
Matsk wrote: Eller, vad fan, när är du i Mariestad på ett ungefär? Själv har jag bara en stärkare och max tre väskor. Får det inte plats i din bil så kan vi ta min, en 945a. Annars ställer vi min bil i Mariestad och tar din resten av vägen. Mats Skulle gissa att jag är i Mariestad runt 15.00 om det fungerar för dig. Vore bra om vi kunde få ihop det då det är rätt trist att sitta ensam i bilen upp till Enköping. Ring mig på 0702 656 449 vi hörs!
|
| 31 Jan 2012, 11:22 |
|
 |
|
carpelux
|
Vi är två stycken som finns i Varnhem, mellan Skövde och Skara och som tänkte åka runt middagstid.
Även vår rutt går antingen via Skövde eller Skara till Mariestad och vidare längs E20. Vi hade tänkt åka runt 13-tiden och kommer att ha med oss en del grejor, b.la en stor espressomaskin som kommer att bli upphämtad för vidare befordran på lördag.
Jag vet inte om det är någon vits att blanda in oss i samåkningsekvationen? Vi åker i en Toyota Avensis kombi så plats finns i bilen, det är ju alltid trevlig med sällskap under resan, fast det kanske komplicerar det hela mer än att det löser några problem...
|
| 01 Feb 2012, 15:19 |
|
 |
|
Harmonica Slim II
|
Du måste verkligen älska kaffe  Nåväl, jag och Matsk har gjort upp planer för resandet och det känns lite roddigt att ändra det nu. Dessutom så har jag så mycket grejer med mig så vi får nog inte plats i en bil. Tack ändå!
|
| 01 Feb 2012, 15:42 |
|
 |
|
carpelux
|
Kaffe är gott men det finns annat som är ännu godare  Det blir nog bäst som sagt att vi åker i olika bilar, jag tänkte bara dryfta frågan. Men om det finns någon annan på eller i närheten av vägen upp så finns plats i vår bil.
|
| 01 Feb 2012, 15:54 |
|
 |
|
JoelAndersson1
|
Klart man ska dricka det godaste kaffet;) Jag och Bäckman kommer att starta runt 7 och passerar halva Sverige, så vi är nog framme runt 19, 20 någon gång!
|
| 02 Feb 2012, 11:38 |
|
 |
|
carpelux
|
Då åker vi från Varnhem nu. Om det är någon som behöver samåkning / skjuts går det ringa på 0733-984112.
/christer
|
| 03 Feb 2012, 14:02 |
|
|