Seydel 1847 Classic 673:- inklusive frakt!
Jag har pressat mina marginaler till det yttersta och kan erbjuda Seydel 1847 Classic inklusive frakt för endast 673:-. Priserna gäller under Juni/Juli. Detta gäller vid email beställning. Alltså inte vid beställning via masterharp.com webshop. Det beror bland annat på PayPal avgifterna osv som nu kommer kunderna tillgodo istället.
Skicka mig ett email med uppgift om tonart så återkommer jag med bankuppgifter till mitt företagskonto. Finns det andra Seydel önskemål låt mig räkna på det!
Välkommen till Seydel och en ny munspelsupplevelse!
Mycket bra pris på dessa instrument, väldigt tåliga och lätta att modda dock så får man använda lite mer kraft när man embossar eftersom plattorna är gjorda i ädelstál. Har inte behövt planslipa kroppen heller. Deluxe spel med stor ton
_________________ Mcool
15 Jun 2012, 16:17
pistolkatt
Re: Seydel 1847 Classic 673:- inklusive frakt!
Jag är intresserad av att testa på ett seydelspel. Jag försökte maila dig genom ljudbojen, Dick, men du kanske glassar på en strand, sippandes long Island icetea. Eller så funkar inte email funktionen som den ska... Har du ett Ab-spel du vill sälja så kan du nog skicka mig ett mail. Ha det gött.
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum