Rapport från HarpMeet Norrköping (Arne) :-)
Man kan nog säga att helgens HarpMeet i Norrköping efterlämnade en viss mersmak
Jag har en varm känsla i hela kroppen efter detta
Vad som hände i detalj är en väl bevarad hemlighet (What happens at HarpMeet..) men jag har startat upp en öppen Facebook sida där vi (och alla som vill) kommer att lägga ut filmklipp, bilder och skrönor i den takt vi har möjlighet!
Vi hade iallafall två två trevliga dagar med mycket lärorika lektioner med Micke Fall och Johan Hörnfeldt!
Peter Sanglert uteblev tyvärr men Johan tog ut svängarna och pratade pedagogiskt runt "Aplifikationsmystestik" som han så fint uttryckte det

Uppslutningen var över förväntan! På nybörjar workshop var vi straxt över 30 personer och lite färre (runt 20) under "intermediate".
På lördagskvällen drog vi igång ett husband på restaurang CarlJohan och stället var stundoms fyllt till brädden och bstämningen gick att ta på!
Det dök upp för oss okända musiker (munspelare, rappare, sångare) som gav extra krydda till jammet som jag känner blev en succé!
FatHarp lottade ut en LoneWolf reverb som Petter Trosell blev den lyckliga vinnaren av (gladast på bilden)
Följ oss på facebook genom att komma in och gilla!
https://www.facebook.com/harpmeetDe tappra hjältar som var kvar till söndag eftermiddag fick stå ut med att komma med på bild