Re: Någon som stämmer spel mot betalning?
Tack för tipsen!
Det är väl lite så att jag har en känsla av att jag borde lära mig stämma spel och fixa det själv, MEN skulle gärna fixa några genom nån som verkligen kan så att man vet hur långt ner i "träsket" man verkligen är. Får man en klar förbättring så börjar harptunern se billigare ut

. Det samma gäller f ö att sätta upp mina spel ö h t. Nu köper jag i stort marine band deluxe och ger dem basic gapping och sedan tycker jag att de funkar bra men man undrar ju hur det skulle vara om någon som verkligen kunde fixade dem... Blir nog att köpa ett av spiers eller jim så småningom.
...och förhoppningsvis hoppa på nästa munspelskonvent även om det är lite over the top för hobbygnidare som jag.
... Och slutligen så Tror jag jag såg en harptuner i oktober. Då skulle jag nämligen lyssna på lite musik i en kyrka i Lund. Innan konserten gick omkring och letade efter dasset och gick rakt in i "logen" och vem sitter där om inte Joe Filisko med en stämplatta i en infernalisk apparat och plinkade. Jag blev så starstruck att jag fick avsluta mitt dassletande och gick ut och pissade på komposthögen.
Jävligt bra spelat av Joe och Eric Noden sedan...