|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
16 munspel bortskänkes, SP20, Pro Harp, Lee Oskars
| Author |
Message |
|
osandberg
|
 16 munspel bortskänkes, SP20, Pro Harp, Lee Oskars
16 kasserade munspel finnes till den som har tid och gillar att fila på dom. Några har nån ostämd ton, andra är trögspelade, några LeeOskar är felfria, men jag tål inte skiten får ont i huvet av Lee Oskars. Eventuell frakt tillkommer om dom inte hämtad på plats i Stockholm. Ove. 0760485631
|
| 31 Jan 2013, 19:48 |
|
 |
|
Martin O
|
 Re: 16 munspel bortskänkes, SP20, Pro Harp, Lee Oskars
Milda makter, hur tänker du hantera det här? Är det först på plan? Orkar du paktera och skicka dem till Göteborg så kommer jag att springa som en vessla till utlämningsstället. Jag är mycket intresserad. Mycket. (Satt nyss och planerade lite alternativstämningar men jag drar mig ofta för det eftersom jag klantar mig titt som tätt och har inte råd att fördärva fungerande munspel.)
Vägde nyss 16 blandade munspel och det hamnade på lite drygt ett kilo. Ekonomibrev upp till två kg = 66:- samt några tio för kuvert etc. Du kan ha en hundring från mig till ditt bankkonto i morgon.
Jag förstår så klart om du främst vill ha någon lokalt boende som kommer och hämtar dem men som sagt, orkar du göra dig besväret så kommer det som en s k skänk från ovan.
hälsar, Martin
PS Ser nu att du satt ut ditt telnr, så någon kanske redan ringt och tingat dem? (Klockan är inte sådan tid nu att man ringer folk: natt).
|
| 01 Feb 2013, 02:49 |
|
 |
|
osandberg
|
 Re: 16 munspel bortskänkes, SP20, Pro Harp, Lee Oskars
Sorry, dom gick snabbare än en avlöning.
|
| 01 Feb 2013, 06:33 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|