Tack! Jag såg inte att du hade skrivit så många inlägg först och så, du är nog tillräckligt rutinerad för att ha koll på det jag skrev men du är väldigt ödmjuk
Jag är själv lite sugen på ett golden melody måste jag säga! Jag har började med några olika, sp 20, lee oskar blues harp ms och marine band och mb deluxe Jag blev tagen av mb, så jäkla härligt ljud, men synd med att de är ihopspikade. Jag tycker verkligen om att ställa in tungorna så de passar mitt spelsätt och min sp20 låter jäkligt grymt ändå nu när marine band classic kärleksdimman börjar lägga sig.
Först tyckte jag att Golden Melody låter lite för fint och kyrkligt nästan men nu tycker jag att det kan vara jäkligt grymt för man kan göra det till vad man vill och det är i kontrasterna det blir coolast. Tänk vad orgelmusik kan låta torrt i kyrkan men låta läskigt i en skräckfilm eller coolt i en black sabbath eller doors låt t.ex. Nu hoppas jag ingen tar illa upp att jag använder mig av en stereotyp kyrklig bild för att illustrera mitt exempel.