View unanswered posts | View active topics It is currently 06 May 2026, 11:16

Reply to topic  [ 1 post ] 
Pedalrensning 
Author Message

Har samma annons på diskant men tänkte att den får gå upp här med.
Det är dags att städa upp lite i studion. Därför kommer lite pryttlar till försäljning. Allt finns i Göteborg men frakt kan så klart ordnas om det är någon glad som vill betala. Bilder kommer så fort jag får tillbaka min digitalkamera men det blir nog först till helgen. Tills vidare får ni googla.

1. Vox Wha Wha med original galonväska- 600:-
2.Boss Cs-3 Kompressor- 400:- SÅLD!!
3.Line 6 Pocket pod - 500:-
4.(SÅLD!!)Vox Distortion v830 pedal- 400:- inklusive originalkartong (Såld)
5.Fender frontman 15g Liten transistorstärkare som faktiskt har varit ute på en del större gig. Låter faktiskt ganska högt och det rena ljudet är kanon men den saknar ju reverb tyvärr. 600:-
6. Behringer eq pedal. Bra pedal men gjord i plast. Passar den försiktiga foten. 200:-
7. Behringer vintage phaser. Gjord i plåt och låter precis som EH´s small stone. Jag har båda och jämfört men behöver bara en nu för tiden - 250:-
8. Roland Revo 120 Leslie. En av de första simulationerna av leslie. Kult stärkare som man kan läsa mer om i böcker om Boss/Roland eller nätet. Har använts i studio för att få det där svävande David Gilmour ljudet den är även belönad med ett sjukt gott chorus. 3500:-
9. Ibanez ts-5 soundtank Tubescreamer. Låter bra men är även denna i plast.-300:-

Hör gärna av er via PM med frågor eller om ni har andra åsikter om priserna , allt är ju inte skrivit i sten!!

//Freddan

12 Oct 2010, 21:55
Profile ICQ YIM WWW
Reply to topic   [ 1 post ]