har en DS-1 a som jag moddat en del och den har varit min arbetshäst att bra tag. Modden har gjort att pedalen har betydligt mindre Gain och den gain pedalen har kvar känns betydligt mer kontrollerbar. det är inga stora ingrepp som gjorts utan snarare det mest nödvändiga för att pedalen ska låta bra. Som ljudreferens är den nog jämförbar med den stinkfoot moddade varianten av denna pedal, den passat alltså utmärkt att köra på hög volym och lite drive för att driva en rörförstärkare.
När jag köpte pedalen var den redan använd så det syns att den har varit med ett tag, switchen verkar vara lite glapp också men annars funkar den klockrent.
har ändå lagt ner lite på delar till modden plus pedalen där av det pris jag har satt. Hur som helst om man tycker att det är för dyrt kan man ju alltid ge ett bud jag är inte omöjligt, men vill kanske inte ge bort pedalen heller.
köparen får stå för frakten om inget annat bestäms.
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum