View unanswered posts | View active topics It is currently 07 May 2026, 00:27

Reply to topic  [ 1 post ] 
Digitech GNX3000 
Author Message

Post Digitech GNX3000
<b>EDIT:</b> Kom igen nu! Måste bli av med den innan jag börjar gilla den så mycket att jag behåller den. Har nämligen inte plats för den... [:)] Är priset fel? Säg vad den är värd i så fall!
<hr noshade size="1">

Fick med en Digitech GNX3000 i ett förstärkarköp och den behöver jag INTE! Säkert en bra grej för den som begriper sig på den för den kan en j-a massa. Det finns förstärkaremuleringar, kabinettemuleringar, massor av effekter, funkar som ljudkort för inspelning, balanserade XLR och tele ut i stereo, mickingång för den som vill sjunga med. Kan kopplas till gitarrförstärkare eller direkt till PA eller avnjutas i hörlurar. Kan som sagt även kopplas ihop med datorn och då med USB. Den kan även programmeras via datorn. En CD med bland annat drivrutiner, en handbok och en nätadapter medföljer. Dock fick jag inte med någon USB-kabel så det kan jag inte skicka med, men det är en vanlig standardkontakt så den finns att köpa överallt där det säljs datortillbehör och en så'n kostar bara nå'n tia.

Har försökt titta i handboken till den men jag får bara huvudvärk så jag kan inte säga så mycket mer om den. Den är som sagt säkert skitbra, men jag använder bara en Tubescreamer så den är liksom för mycket för mig. Så här ser den ut:

Image

Vad tror ni? Är den värd 1800 + eventuellt porto (finns i norrbotten).

25 Jan 2011, 23:44
Profile WWW
Reply to topic   [ 1 post ]