View unanswered posts | View active topics It is currently 11 May 2026, 19:11

Reply to topic  [ 3 posts ] 
T-Rex Room-Mate 
Author Message

Väldigt välljudande rördrivet reverb (som gjorde mirakel med min förra stärkare utan inbyggt reverb, en Blackstar HT-5). Pedalen är i mycket fint skick. Dess high cut-kontroll tycker jag dock inte påverkar ljudet i någon märkbar utsträckning. Antingen ska den vara så eller så funkar den inte som den ska, i så fall är det säkert lätt fixat för den kunnige. 1 000 kr inkl. trafo och i originalkartongen.

17 Mar 2011, 23:54
Profile ICQ WWW

Väldigt välljudande rördrivet reverb (som gjorde mirakel med min förra stärkare utan inbyggt reverb, en Blackstar HT-5). Pedalen är i mycket fint skick. Dess high cut-kontroll tycker jag dock inte påverkar ljudet i någon märkbar utsträckning. Antingen ska den vara så eller så funkar den inte som den ska, i så fall är det säkert lätt fixat för den kunnige. 1 000 kr inkl. trafo och i originalkartongen.

Du har mail

18 Mar 2011, 12:12
Profile

Tokaj wrote:

p plektrum wrote:

V�ldigt v�lljudande r�rdrivet reverb (som gjorde mirakel med min f�rra st�rkare utan inbyggt reverb, en Blackstar HT-5). Pedalen �r i mycket fint skick. Dess high cut-kontroll tycker jag dock inte p�verkar ljudet i n�gon m�rkbar utstr�ckning. Antingen ska den vara s� eller s� funkar den inte som den ska, i s� fall �r det s�kert l�tt fixat f�r den kunnige. 1 000 kr inkl. trafo och i originalkartongen.

Du har mail

Svar skickat.

18 Mar 2011, 22:57
Profile ICQ WWW
Reply to topic   [ 3 posts ]