Lite hur när o.s.v...."Flodin" hade en "Gneco" med "Brazen Picker" något vill jag minnas..vit strata..lirade ok..han har nog den kvar, inte snackat med honom på drygt 40 år...
https://www.youtube.com/watch?v=Av8mCIAk7aE
_________________It´s all in the ears of the beholder
https://edlersrevolution.bandcamp.com/