|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
WebGringo
|
 Bandslip i skåne ?
Så, har en gura jag skulle vilja få tillputsad på de högre banden framför allt. Frågan är, måste man köra en helslip isf ?
Behöver inte bli perfekt, men ligger på en stränghöjd som jag inte är helt bekväm med i nuläget.
Pris framför kvalitet skulle jag nog säga i nuläget, men vill inte bli livrädd över resultatet.
Vad finns för förslag ? De orter jag mest tänkt mig skulle vara Malmö, Lund och Helsingborg då det är där jag oftast rör mig, men är det löjligt billigt på något ställe utanför dessa regioner så är jag inte omöjlig.
Helst inte en månad eller två för att få jobbet gjort.
Så, vad har jag för alternativ ?
|
| 19 Feb 2012, 19:05 |
|
 |
|
johan
Joined: 12 Aug 2002, 10:11 Posts: 1830 Location: Helsingborg
|
 Re: Bandslip i skåne ?
Peters gitarrverkstad i Helsingborg rekommenderas. Han är flexibel och ok i pris. Tyvärr tar det lite tid ibland.
|
| 20 Feb 2012, 05:51 |
|
 |
|
WebGringo
|
 Re: Bandslip i skåne ?
Har pratat med Peter tidigare, men som du säger, det verkar vara ganska så lång kö på hans arbete, och lite väl kvalitet i förhållande till vilken gura jag vill få slipat.
Men visst, kul snubbe, helt klart. Hade planer på att låta honom fixa min fender, men han hade 3 månaders väntetid iom gessles turne.
|
| 20 Feb 2012, 21:34 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|