För att nästan få ett slut på denna historia så har jag nu fått högtalarna. Tog ju bara tre månader. Smolket i bägaren är att en högtalare var ordentligt krökt och konen därmed fastkilad [xx(]. Andy lovade att skicka en ny(om det fanns några kvar) eller ersätta den. Det var ju schysst i alla fall. Han tror den skall gå att laga så med instruktioner skall jag göra ett försök. Hunnit testa trattarna än badoy?
07 Mar 2010, 23:24
eastwood_airline
Skönt att de kom fram tillslut! Bättre sent än aldrig kanske[:)]
<b>Hooker 'N Heat på vinyl köpes!</b>
07 Mar 2010, 23:32
badboy
Jag har inte gjort ett dugg ännu. Det gick väl åt för mycket energi att få hem dom. Tänkte fixa en 2x10-låda med några av dom för att ha tillsammans med en gammal brödrost, Masco MA-17.
08 Mar 2010, 11:43
skumberg
Bättre sent än aldrig som sagt. Lite positivt tänk skadar inte.
Nu är det noll respons igen så i ett försök att laga min högtalare fick jag för mig att lossa på skruvarna där bak. Ett tips för alla er tvångsskruvare, gör INTE det. Limmet och bakstycket släpper vilket låser fast konen helt och hållet. Även magneten släpper och nu blir det roligt att centrera det hela. Men skam den som ger sig. [8D]
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum