| Author |
Message |
|
sjoeberg
|
 Re: Munspelskonvent Intresseanmälan/Betalning Uppdatering
Hej alla!
Håller just på med att boka resan till konventet. Finns där någon från Sthlm som kan tänkas hämta undertecknad på Bromma flygplats på Fredagen? Det skulle vara mycket uppskattat, jag delar förstås bensinkostnaden till Enköping och tillbaka till Bromma på söndagen. Det finns en flight som landar 13.25, kan det vara lagom tror vi?
|
| 21 Dec 2011, 13:35 |
|
 |
|
The Bluesman
Joined: 25 May 2008, 07:39 Posts: 1073 Location: ENKÖPING C
|
God fortsättning alla munspels vänner!
Finns några intresserade som nyss hittat hit. Och en har tydligen hoppat av som redan är anmäld, obetald (?) Nu är det den bedden kvar av dom 22 jag betalat för. Jag och ett par till bor på annat håll. Skulle några (2-3st) vara intresserad i sista stund, så finns ett 4 beddars rum till att boka! Mvh ÅKE
|
| 06 Jan 2012, 00:56 |
|
 |
|
The Bluesman
|
Har pga ombyggnation av vandrarhemmet stött på några problem! Eva jag pratat med på NordicCamping har slutat. Inga avtal gäller längre! Gäller bl.a det allrum vi skulle få vara i. Allrummet är omgjort till 2st sovrum och det värsta är att köket, där vi skulle äta frukost är rivet för att bygga Konferans rum. Och det får vi nu betala för?? Några av rummen jag hade bokat är nu omgjorda till "Hotell std" och kostar således MYCKET mer!
Dom rev köket i måndags för att hinna klart till "vår helg" Dom upptäcker då vatten läcka eller liknade så det bli troligen inte klart! Men har nu mutat Peter i "Restaurangen - Bresse Krog" att vi får lite frukost av honom när han ändå är där och renoverar sitt kök under vintern. Så får vi även vara där och ha lektionerna på Lördagen om konferansrummet inte blir klart. Och vi äter även lunchen på Bresse Krog.
Rummen är ombokade så det passar oss "vart 4st sista minuten deltagare" och det vart en ringa extra kostnad men har nu fått 2st platser över till konventet!
Vi är nu 26st munspelsnördar som träffas i Enköping. Vem hade väl trott på det??
Budgeten är i botten, men hade kunnat vara värre! Man jag är ju en bra förhandlare så jag löste/löser detta! Alkohol, läsk m.m. kommer att finnas till salu i "Baren" på lördag kväll men vi förstår att du vill ta med din favorit dryck!
Mvh Åke Svedlund 070-511 2699
Edit: Nej tyvär får inte vi hotell standarden och 2 av rummen är det 6 bäddars (tidigare 8bed ) så det är mer utrymme! Övriga rum delas på 4 deltagare.
Last edited by The Bluesman on 16 Jan 2012, 01:01, edited 1 time in total.
|
| 14 Jan 2012, 12:44 |
|
 |
|
Maximal
|
Hej alla, har anmält mig och pröjsat. Ska bli kul och tack ni som jobbat för detta!
|
| 15 Jan 2012, 16:18 |
|
 |
|
SnoutorganSam
|
Sicket Meck..... Tack för allt jobb, förstår att det blivit en hel del extra pga strulet. Det uppskattas verkligen i alla fall.
_________________I couldn't possibly fail to disagree with you less. http://www.bestbefore.se
|
| 15 Jan 2012, 22:06 |
|
 |
|
The Bluesman
|
Jobb å jobb? Har ju bara ringt några samtal. Samt varit på plats ett par gånger och kikat. Men det värst är väl oron att inte ha någonstans att vara när man redan har bokat och gjort en muntlig överenskommelse!! Nu hade jag en jädrans tur att Peter nyligen fått arendera restaurangen och skall vara där och jobba lite på köket!
Tyvär tror jag inte akustiken är den bästa i denna lokal, men nöden har ingen lag! Man får väl bar hoppas att inget mer händer nu!
//ÅKE
|
| 16 Jan 2012, 23:07 |
|
 |
|
The Bluesman
|
Ja snart brakar det loss på Bresse Camp! Det skall bli mycket trevligt att träffa all munspelsnördar i helgen! Era ankomst tider kommer ju att variera under e.m. Rummen får vi tillträde till kl 15.00 Främjarstugan öppnar jag c:a 17.00 och vi fyller på med våra stärkare, gitarrer och övrig tung utrustning. Sedan är det tänkt att få lite mat i magen, småprata lite över en Virre och dela in oss i 2 grupper efter kunskap. Släpa inte runt på din stora feta tunga sprit kasse! Det finns öl, vin och visky att köpa till en löjligt liten peng VÄLKOMMNA! ÅKE
|
| 01 Feb 2012, 23:38 |
|
 |
|
SnoutorganSam
|
Sååå bra! Ska bli askul att ses. vi sticker 2 gubbs ifrån Göteborg runt 13 snåret - får se när Enköping tar emot oss beroende på väglag, etc.
_________________I couldn't possibly fail to disagree with you less. http://www.bestbefore.se
|
| 02 Feb 2012, 00:28 |
|
 |
|
mickefall
|
Nu ska vi se, mitt första inlägg här på ljudbojen. Kommer att åka tåg från Sthlm C till Enköping, sen ta lokalbuss vid 17:20 till campingen, hoppas jag hittar:) Ska bli spännande det här!
|
| 03 Feb 2012, 04:40 |
|
|