| Author |
Message |
|
RobinoZombie
Joined: 04 Sep 2008, 15:42 Posts: 115 Location: Kristinehamn
|
 Ibanez Destroyer & 2 SVINBRA EPis!
Ibanez Destroyer DT-300 ifrån -85, med J&D hals, original medföljer men är knäckt och sprucken på endel ledder, Stämmisar ifrån original hals, spelar hur bra som helst o låter skitbra!
Epiphone Les Paul Special G-400?! Med Maestro svaj
Epiphone Les Paul Deluxe?! Sviiinbra les paul version,
Bilder o priser kommer
|
| 20 Jul 2009, 20:21 |
|
 |
|
texas
Joined: 17 Feb 2008, 21:13 Posts: 817 Location: Gävle
|
Upp med bilder på destroyern.[:p][:p][:p]Nu !!!!!!
|
| 20 Jul 2009, 20:34 |
|
 |
|
RobinoZombie
Joined: 04 Sep 2008, 15:42 Posts: 115 Location: Kristinehamn
|
|
| 20 Jul 2009, 20:52 |
|
 |
|
ChronicTown
Joined: 31 Oct 2004, 23:23 Posts: 4429 Location:
|
Nja,det där med bilder gick väl sådär, men ok...  SG:n då? För det är väl inte en Les Paul Special med maestro?
|
| 20 Jul 2009, 21:25 |
|
 |
|
RobinoZombie
Joined: 04 Sep 2008, 15:42 Posts: 115 Location: Kristinehamn
|
Och bild på g-400 eller vad modellen nu heter, Dock inte jag på bilden men polarn!  You're Out of your element
|
| 20 Jul 2009, 21:57 |
|
 |
|
Slinky
Joined: 20 Aug 2002, 22:58 Posts: 1114 Location:
|
Destroyern är inte från 85. Snarare runt 95.
|
| 20 Jul 2009, 22:49 |
|
 |
|
RobinoZombie
Joined: 04 Sep 2008, 15:42 Posts: 115 Location: Kristinehamn
|
ok!
hade lite proble att tyda serienumret, men då vet jag!
You're Out of your element
|
| 20 Jul 2009, 23:28 |
|
 |
|
musiknörd
Joined: 24 Jun 2008, 23:53 Posts: 375 Location: Växjö
|
pris på destroyern utan JD halsen men med orginalhalsen?
/Rickard
|
| 21 Jul 2009, 18:23 |
|
 |
|
RobinoZombie
Joined: 04 Sep 2008, 15:42 Posts: 115 Location: Kristinehamn
|
ge mig ett bud! har Original case till den med  i otroligt fräsch skick! //robin You're Out of your element
|
| 21 Jul 2009, 21:37 |
|
 |
|
FaQed
Joined: 21 Mar 2009, 15:12 Posts: 1442 Location:
|
1. Vad kostar SG:n? 2. inte är det väl en Joe Strummer tele på en av bilderna?[:D]
Our amps go to eleven...
|
| 21 Jul 2009, 21:46 |
|
 |
|
RobinoZombie
Joined: 04 Sep 2008, 15:42 Posts: 115 Location: Kristinehamn
|
hej! klart det är en strummer  You're Out of your element
|
| 22 Jul 2009, 20:44 |
|
 |
|
LittleScratch
Joined: 13 May 2009, 22:07 Posts: 404 Location: Bromölla
|
SG:n ser intressant ut. E den tremickad me? Pris?
(\__/) (>'.'<) (")_(")
|
| 23 Jul 2009, 11:39 |
|
 |
|
RobinoZombie
Joined: 04 Sep 2008, 15:42 Posts: 115 Location: Kristinehamn
|
Priser:
Destroyern(m j&d) Med Case+originalhals 2500 ink frakt. G-400 4200 M Case & Frakt
/Robin
You're Out of your element
|
| 12 Aug 2009, 11:14 |
|
 |
|
Objekt7punkt406
Joined: 09 Nov 2005, 00:46 Posts: 386
|
EDIT: bjuder 1800 för dtn med orginalhals..
/stefan
Yeah, I'm a stupid human too
|
| 12 Aug 2009, 15:44 |
|
|