View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 06:08



Reply to topic  [ 14 posts ] 
Ibanez Destroyer & 2 SVINBRA EPis! 
Author Message

Joined: 04 Sep 2008, 15:42
Posts: 115
Location: Kristinehamn
Post Ibanez Destroyer & 2 SVINBRA EPis!
Ibanez Destroyer DT-300 ifrån -85, med J&D hals, original medföljer men är knäckt och sprucken på endel ledder, Stämmisar ifrån original hals, spelar hur bra som helst o låter skitbra!

Epiphone Les Paul Special G-400?! Med Maestro svaj

Epiphone Les Paul Deluxe?! Sviiinbra les paul version,

Bilder o priser kommer


20 Jul 2009, 20:21
Profile WWW
User avatar

Joined: 17 Feb 2008, 21:13
Posts: 817
Location: Gävle
Post 
Upp med bilder på destroyern.[:p][:p][:p]Nu !!!!!!


20 Jul 2009, 20:34
Profile

Joined: 04 Sep 2008, 15:42
Posts: 115
Location: Kristinehamn
Post 
Jo det gick ju sådär med bilderna,

skulle göra miniatyrer men nej nej

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


20 Jul 2009, 20:52
Profile WWW
User avatar

Joined: 31 Oct 2004, 23:23
Posts: 4429
Location:
Post 
Nja,det där med bilder gick väl sådär, men ok... :-)
SG:n då? För det är väl inte en Les Paul Special med maestro?


20 Jul 2009, 21:25
Profile ICQ WWW

Joined: 04 Sep 2008, 15:42
Posts: 115
Location: Kristinehamn
Post 
Och bild på g-400 eller vad modellen nu heter,

Dock inte jag på bilden men polarn!

Image



You're Out of your element


20 Jul 2009, 21:57
Profile WWW
User avatar

Joined: 20 Aug 2002, 22:58
Posts: 1114
Location:
Post 
Destroyern är inte från 85. Snarare runt 95.


20 Jul 2009, 22:49
Profile ICQ WWW

Joined: 04 Sep 2008, 15:42
Posts: 115
Location: Kristinehamn
Post 
ok!

hade lite proble att tyda serienumret, men då vet jag!

You're Out of your element


20 Jul 2009, 23:28
Profile WWW

Joined: 24 Jun 2008, 23:53
Posts: 375
Location: Växjö
Post 
pris på destroyern utan JD halsen men med orginalhalsen?

/Rickard


21 Jul 2009, 18:23
Profile

Joined: 04 Sep 2008, 15:42
Posts: 115
Location: Kristinehamn
Post 
ge mig ett bud!

har Original case till den med ;) i otroligt fräsch skick!

//robin

You're Out of your element


21 Jul 2009, 21:37
Profile WWW

Joined: 21 Mar 2009, 15:12
Posts: 1442
Location:
Post 
1. Vad kostar SG:n?
2. inte är det väl en Joe Strummer tele på en av bilderna?[:D]

Our amps go to eleven...


21 Jul 2009, 21:46
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 04 Sep 2008, 15:42
Posts: 115
Location: Kristinehamn
Post 
hej!

klart det är en strummer ;)



You're Out of your element


22 Jul 2009, 20:44
Profile WWW
User avatar

Joined: 13 May 2009, 22:07
Posts: 404
Location: Bromölla
Post 
SG:n ser intressant ut. E den tremickad me? Pris?

(\__/)
(>'.'<)
(")_(")


23 Jul 2009, 11:39
Profile WWW

Joined: 04 Sep 2008, 15:42
Posts: 115
Location: Kristinehamn
Post 
Priser:

Destroyern(m j&d) Med Case+originalhals 2500 ink frakt.
G-400 4200 M Case & Frakt

/Robin


You're Out of your element


12 Aug 2009, 11:14
Profile WWW

Joined: 09 Nov 2005, 00:46
Posts: 386
Post 
EDIT: bjuder 1800 för dtn med orginalhals..

/stefan

Yeah, I'm a stupid human too


12 Aug 2009, 15:44
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 14 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.