
Fender MIM 2001 i nyskick / *Såld*

Bara för att det är kul så bumpar vi den här då 1 års jubileum
OBS!
Vänster svart är såld, höger vit (bakom) är inte till salu...
.....men den i mitten finns kvar
Köpte den av en tjej som aldrig spelat på den, sen gjorde jag likadant.
Använde den vid ett gig när min dåvarande var trasig minns jag.
Eftersom den är svart fick den bo i arkivet då jag inte gillar svarta gitarrer.
Helt orginal, banden är som nya och det är inga märken på den.
3300kr vill jag för den eftersom den är i så bra skick.
Softcase kan jag fixa, men inte bussbiljett.
Den är föreslagen i byte och eftersom jag tog mig mödan att hämta den, tänkte jag kolla intresse ifall den blir kvar.
Blir den kvar utan varken byte eller försäljning kan jag bumpa om ett år igen

Bilder från ikväll.
Nypolerad och ingen har varit i och micklat ännu



