View unanswered posts | View active topics It is currently 26 Jun 2026, 07:29



Reply to topic  [ 11 posts ] 
Fender MIM 2001 i nyskick / *Såld* 
Author Message
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post Fender MIM 2001 i nyskick / *Såld*
Image


Bara för att det är kul så bumpar vi den här då 1 års jubileum :twisted:
OBS!
Vänster svart är såld, höger vit (bakom) är inte till salu...

.....men den i mitten finns kvar :D

Köpte den av en tjej som aldrig spelat på den, sen gjorde jag likadant.
Använde den vid ett gig när min dåvarande var trasig minns jag.
Eftersom den är svart fick den bo i arkivet då jag inte gillar svarta gitarrer.

Helt orginal, banden är som nya och det är inga märken på den.

3300kr vill jag för den eftersom den är i så bra skick.
Softcase kan jag fixa, men inte bussbiljett.

Den är föreslagen i byte och eftersom jag tog mig mödan att hämta den, tänkte jag kolla intresse ifall den blir kvar.

Blir den kvar utan varken byte eller försäljning kan jag bumpa om ett år igen 8)

Bilder från ikväll.
Nypolerad och ingen har varit i och micklat ännu :shock: :shock: :?:

:mrgreen:

Image
Image
Image
Image


Last edited by Chatte on 03 Jun 2012, 18:13, edited 4 times in total.



18 May 2012, 17:09
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post Re: Fender MIM 2001 i nyskick
Och bytet är borta, så då är den till salu!

Eller bytes mot strata utan svart kropp och med lönnhals.
MIM Tele kan funka :arrow:

_________________
https://www.facebook.com/Hemk%C3%B6rt-475100236024847/
https://www.hemkort.rocks


19 May 2012, 10:48
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2996 kr
Sista kompis pris :D

_________________
https://www.facebook.com/Hemk%C3%B6rt-475100236024847/
https://www.hemkort.rocks


21 May 2012, 18:52
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2706.50 kr
Dump :D

_________________
https://www.facebook.com/Hemk%C3%B6rt-475100236024847/
https://www.hemkort.rocks


24 May 2012, 11:46
Profile WWW
User avatar

Joined: 15 May 2009, 19:54
Posts: 457
Location: Norrköping, Sweden
Post Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2706.50 kr
din gamla fendergubbe... du skulle behöva en schysst Les Paul i stället :D :D


24 May 2012, 14:53
Profile
User avatar

Joined: 16 Jul 2011, 00:09
Posts: 1085
Location: Skåne
Post Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2706.50 kr
Annars är botemedlet mot trist gitarr på grund av svart eller vit kropp ett vackert plektrumskydd: :)

(Ursäkta att jag klottrar i din säljtråd.)

Image


24 May 2012, 15:44
Profile
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2706.50 kr
Mr Smiley wrote:
Annars är botemedlet mot trist gitarr på grund av svart eller vit kropp ett vackert plektrumskydd: :)

(Ursäkta att jag klottrar i din säljtråd.)

Image


Najs

Dina?
En USA STD och en 22 bandad med feta band :P
Dom banden på den vita lönnhalsen vore fint.

Plektrumskydd gör nog mycket på utseendet.

_________________
https://www.facebook.com/Hemk%C3%B6rt-475100236024847/
https://www.hemkort.rocks


24 May 2012, 19:48
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2706.50 kr
mange006 wrote:
din gamla fendergubbe... du skulle behöva en schysst Les Paul i stället :D :D



Image

Killen till höger spelade tydligen Les Paul 1981
Fast egentligen var jag basist redan då, minns inte varför jag hade gitarren.

Mitt första gig iaf :D

_________________
https://www.facebook.com/Hemk%C3%B6rt-475100236024847/
https://www.hemkort.rocks


24 May 2012, 20:03
Profile WWW
User avatar

Joined: 16 Jul 2011, 00:09
Posts: 1085
Location: Skåne
Post Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2706.50 kr
Chatte wrote:
Dina?
En USA STD och en 22 bandad med feta band :P
Dom banden på den vita lönnhalsen vore fint.

Plektrumskydd gör nog mycket på utseendet.
Japp, det är mina favoritstrator. Den vita är en Billy Corgan signaturmodell och den svarta är en Highway One. Båda har förstås jumboband. Och plektrumskydden ger dem en helt annan personlighet. :D


24 May 2012, 21:01
Profile
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2706.50 kr
Mr Smiley wrote:
Chatte wrote:
Dina?
En USA STD och en 22 bandad med feta band :P
Dom banden på den vita lönnhalsen vore fint.

Plektrumskydd gör nog mycket på utseendet.
Japp, det är mina favoritstrator. Den vita är en Billy Corgan signaturmodell och den svarta är en Highway One. Båda har förstås jumboband. Och plektrumskydden ger dem en helt annan personlighet. :D


Tämligen osvajde såg jag nu :)

_________________
https://www.facebook.com/Hemk%C3%B6rt-475100236024847/
https://www.hemkort.rocks


26 May 2012, 11:58
Profile WWW
User avatar

Joined: 16 Jul 2011, 00:09
Posts: 1085
Location: Skåne
Post Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2706.50 kr
Chatte wrote:
Tämligen osvajde såg jag nu :)


Just det. Svajpinne är inte min grej. Säg till om du har en hardtail strata du vill bli av med. :D


27 May 2012, 09:15
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 11 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.