Har kommit på att jag ska spåra in på Ibanez igen eftersom det är di ända halsarna jag kommer överens med.
Byter gärna en strata mot en -80 tals eller nyare.
Helst Blazer/Roadstar/SA aktiga utan Floyd.
Men en RG kan funka igen om den är i bra skick och stallet är justerat.
/Tommy
___________________________________
I´m stupid for real, what´s your excuse?"
http://www.myspace.com/corebrothers1