View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 11:39



Reply to topic  [ 5 posts ] 
Fender mot Ibanez [löst] 
Author Message
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post Fender mot Ibanez [löst]
Har kommit på att jag ska spåra in på Ibanez igen eftersom det är di ända halsarna jag kommer överens med.
Byter gärna en strata mot en -80 tals eller nyare.
Helst Blazer/Roadstar/SA aktiga utan Floyd.
Men en RG kan funka igen om den är i bra skick och stallet är justerat.

/Tommy

___________________________________
I´m stupid for real, what´s your excuse?"
Image
http://www.myspace.com/corebrothers1


30 Sep 2010, 22:42
Profile WWW
User avatar

Joined: 29 Sep 2009, 15:55
Posts: 3293
Post 
Jag har en roadstarhals om du är intresserad!

myspace.com/slackervillezoo


30 Sep 2010, 22:59
Profile WWW

Joined: 06 Jan 2010, 16:20
Posts: 4265
Location: Boden Norrbotten
Post 
Har en RG 470 gjord i Korea och kvaliten är absolut i topp om man vet vad pratar om när det gäller RG d.v.s när och hur de är tillverkade. Blockat svaj såklart (rör sig nada) och blocket går att häva enkelt. Alla mickar utbytta mot riktiga godingar och ett bra format hardcase om för mig en självklarhet att för att frakta gitarrer. Maila om det uppstår GAS

"Det är aldrig försent att ge upp"


30 Sep 2010, 23:31
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post 
lillefar wrote:

Har en RG 470 gjord i Korea och kvaliten är absolut i topp om man vet vad pratar om när det gäller RG d.v.s när och hur de är tillverkade. Blockat svaj såklart (rör sig nada) och blocket går att häva enkelt. Alla mickar utbytta mot riktiga godingar och ett bra format hardcase om för mig en självklarhet att för att frakta gitarrer. Maila om det uppstår GAS

"Det är aldrig försent att ge upp"


Mailar du :)

___________________________________
I´m stupid for real, what´s your excuse?"
Image
http://www.myspace.com/corebrothers1


01 Oct 2010, 08:57
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post 
davidihse wrote:

Jag har en roadstarhals om du är intresserad!

myspace.com/slackervillezoo


Nja, då blir det ytterliggare en HPD gura i omlopp, noterar det.

___________________________________
I´m stupid for real, what´s your excuse?"
Image
http://www.myspace.com/corebrothers1


01 Oct 2010, 09:17
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.