 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Marshall Bluesbreaker reissue
| Author |
Message |
|
djangus
Joined: 28 Jul 2009, 19:17 Posts: 478 Location:
|
 Marshall Bluesbreaker reissue
Funderar lite smått på att sälja min Marshall Bluesbreaker reissue 1962. Den är i fint skick, ganska nyservad och genomgången (tidigare ägd av Uffen här på Bojen och han är ju bra på sånt här). Tror den är från början av 90-talet. Det är en väldigt bra stärkare, men jag behöver göra lite plats i en alltför gitarr/förstärkar-tät lägenhet.
Bytes (egentligen helst mot pengar - I got GAS - men jag testar det här också) mot en Les Paul eller SG reissue 61/62. Kan vid behov lägga en liten slant emellan.
Bild kan fås via mail, eftersom jag inte kan lägga upp bilder på Photobucket längre av nån mystifik anledning.
|
| 07 Mar 2011, 12:33 |
|
 |
|
christian-h
Joined: 22 Sep 2009, 21:37 Posts: 1477
|
Tjenare!
Vad är kontantpriset?
Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown"><font size="4">C</font id="size4"></font id="brown"></b>"]</u>hristian <u><i><b><font color="brown"><font size="4">H</font id="size4"></font id="brown"></b>"]</u>enning.
|
| 07 Mar 2011, 22:20 |
|
 |
|
djangus
Joined: 28 Jul 2009, 19:17 Posts: 478 Location:
|
Tja, jag vet inte riktigt egentligen vad man kan ta för den här, men jag har satt 9000 spänn. Är lite oinsatt vad gäller förstärkarpriser, det är alltid så mycket tråkigare än gitarrer. Dom ligger väl kring 14-17000 spänn nya som jag förstått det.
|
| 08 Mar 2011, 10:52 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|