View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 07:55



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Max forty eller Tweed Deluxe klon mot fender combo 
Author Message

Joined: 18 Apr 2010, 18:23
Posts: 171
Location: Stockholm
Post Max forty eller Tweed Deluxe klon mot fender combo
Hej!

Kan tänka mig att byta antingen min tweed deluxe klon eller min min Max forty topp mot fender combo.

Gärna äldre modell twin reverb, deluxe reverb, pro reverb eller kom med förslag.

Jag behöver något som har fler watt och spelar rent lite högre. Förstärkarna är perfekta för blues/garagerock. Fantastiskt spräck i båda stärkarna på lagom volym.


09 Mar 2011, 12:59
Profile

Joined: 18 Apr 2010, 18:23
Posts: 171
Location: Stockholm
Post 
Inga förslag?


10 Mar 2011, 12:44
Profile

Joined: 18 Apr 2010, 18:23
Posts: 171
Location: Stockholm
Post 
Just det....

Tweed deluxe klonen är ju klon av en deluxe 57 med den berömda 5e3 kretsen. The Neil Young amp!


11 Mar 2011, 11:30
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.