Max forty eller Tweed Deluxe klon mot fender combo
Author
Message
samuraj
Joined: 18 Apr 2010, 18:23 Posts: 171 Location: Stockholm
Max forty eller Tweed Deluxe klon mot fender combo
Hej!
Kan tänka mig att byta antingen min tweed deluxe klon eller min min Max forty topp mot fender combo.
Gärna äldre modell twin reverb, deluxe reverb, pro reverb eller kom med förslag.
Jag behöver något som har fler watt och spelar rent lite högre. Förstärkarna är perfekta för blues/garagerock. Fantastiskt spräck i båda stärkarna på lagom volym.
09 Mar 2011, 12:59
samuraj
Joined: 18 Apr 2010, 18:23 Posts: 171 Location: Stockholm
Inga förslag?
10 Mar 2011, 12:44
samuraj
Joined: 18 Apr 2010, 18:23 Posts: 171 Location: Stockholm
Just det....
Tweed deluxe klonen är ju klon av en deluxe 57 med den berömda 5e3 kretsen. The Neil Young amp!
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum