Hoffe, David tingade min Musikraft RW hals, men jag har en feting Musikraft med lönnbräda och resten enligt dina önskemål. Inklusive vintagestuk stämmisar och översadel. En vacker hals, och nåt rejält att hålla i. Inte lika fet som Nocasterhalsar, som i mitt tycke är för feta.
Kan de va nåt? AMP11 pedalen kunde vara intressant för min del.
