View unanswered posts | View active topics It is currently 28 Jun 2026, 07:56



Reply to topic  [ 4 posts ] 
Föll för frestelsen på Ebay 
Author Message
User avatar

Joined: 18 Jul 2007, 19:45
Posts: 1929
Location: Karlstad
Post Föll för frestelsen på Ebay
Blev en Kenny Wayne Shepherd stratahals från the Stratosphere.
Helt rätt i specarna. 12" radie, fet hals och jumboband.


30 May 2011, 12:14
Profile

Joined: 18 Mar 2007, 21:58
Posts: 8742
Location: Uppsala
Post 
Hoffe, David tingade min Musikraft RW hals, men jag har en feting Musikraft med lönnbräda och resten enligt dina önskemål. Inklusive vintagestuk stämmisar och översadel. En vacker hals, och nåt rejält att hålla i. Inte lika fet som Nocasterhalsar, som i mitt tycke är för feta.

Kan de va nåt? AMP11 pedalen kunde vara intressant för min del.

Image


30 May 2011, 22:51
Profile WWW
User avatar

Joined: 18 Jul 2007, 19:45
Posts: 1929
Location: Karlstad
Post 
Hade ju vart något det. Men halsen ska sitta på min Tokai Gold starstrata med 60ies stuk och traditionell som man är så vill jag behålla det stuket.
Annars är lönnhalsar favoriten:)

/Thomas


30 May 2011, 23:01
Profile

Joined: 18 Mar 2007, 21:58
Posts: 8742
Location: Uppsala
Post 
OK, synd

Image


30 May 2011, 23:12
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.