 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
clapton71
Joined: 15 Mar 2008, 18:36 Posts: 4460 Location: Örsundsbro
|
 Greg Bennett UM-3
Nyss bytt av Telemann, som beskrev den som en trevlig gitarr och det är den! Väldigt lätt och skön att ha på sig, en hals som liknar PRS wide thin, jumboband i bra skick, grovermekanik och Duncan Design-mickar.
Hos mig får den dock stå i skamvrån så jag vill byta mot nåt jag har er nytta av...
- liten rörstärk typ Ibanez tsa-15 eller Fender BJ, Super Champ XD,
- Kanske en Fender Mustang II eller III, Trademark 60
- En baby Taylor, antingen big eller 3/4 modellen.
- G Lab GSC-3 loopswitchgrunka (långskott, jag vet!)
- Fulltone Mini Deja Vibe eller annan bra vibe/phaser/tremolo
Självklart kan den köpas också, behåller Telemanns lågt satta pris på 2000 kr utan case. Hämtning är att föredra, skickar ogärna en set-neck gitarr i kartong...
Pixbox vill inte ladda upp mina bilder, så det får bli sen. Eller maila så får ni färska bilder i lådan.
Matte
|
| 21 Jul 2011, 22:03 |
|
 |
|
akamaru145
Joined: 04 Jul 2011, 12:32 Posts: 3 Location:
|
Hej Matte! Jar är intresserad av att köpa gitarren, UM3. Fint om du kan sända några bilder! Hälsar Axel
|
| 23 Jul 2011, 17:44 |
|
 |
|
clapton71
Joined: 15 Mar 2008, 18:36 Posts: 4460 Location: Örsundsbro
|
svar till Axel
Matte
|
| 23 Jul 2011, 19:45 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|