View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 14:30



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Greg Bennett UM-3 
Author Message
User avatar

Joined: 15 Mar 2008, 18:36
Posts: 4460
Location: Örsundsbro
Post Greg Bennett UM-3
Nyss bytt av Telemann, som beskrev den som en trevlig gitarr och det är den! Väldigt lätt och skön att ha på sig, en hals som liknar PRS wide thin, jumboband i bra skick, grovermekanik och Duncan Design-mickar.

Hos mig får den dock stå i skamvrån så jag vill byta mot nåt jag har er nytta av...

- liten rörstärk typ Ibanez tsa-15 eller Fender BJ, Super Champ XD,

- Kanske en Fender Mustang II eller III, Trademark 60

- En baby Taylor, antingen big eller 3/4 modellen.

- G Lab GSC-3 loopswitchgrunka (långskott, jag vet!)

- Fulltone Mini Deja Vibe eller annan bra vibe/phaser/tremolo

Självklart kan den köpas också, behåller Telemanns lågt satta pris på 2000 kr utan case. Hämtning är att föredra, skickar ogärna en set-neck gitarr i kartong...

Pixbox vill inte ladda upp mina bilder, så det får bli sen. Eller maila så får ni färska bilder i lådan.

Matte


21 Jul 2011, 22:03
Profile

Joined: 04 Jul 2011, 12:32
Posts: 3
Location:
Post 
Hej Matte!
Jar är intresserad av att köpa gitarren, UM3.
Fint om du kan sända några bilder!
Hälsar
Axel


23 Jul 2011, 17:44
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 15 Mar 2008, 18:36
Posts: 4460
Location: Örsundsbro
Post 
svar till Axel

Matte


23 Jul 2011, 19:45
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.