
2st Celestion G12T-75 -88 SÅLDA
Säljer ett par gamla Celestion G12T-75or. De är från juli 1988 och är på 16 ohm.
Dessa låter inte lika vasst och obekvämt i övre mellanregistret/diskanten som de nyare gör, de är jämnare och varmare än de nyare jag har testat.
De är i bra skick och väl inspelade. De låter riktigt bra och de behåller klarheten och tydligheten på riktigt höga volymer utan problem.
Jag har dem i en 2X12a nu så jag kan spela in ljudklipp om det önskas.
Pris: 650kr styck eller 1200kr för båda.

[/url]

[/url]

[/url]

[/url]

[/url]
http://www.myspace.com/benessermusic