View unanswered posts | View active topics It is currently 26 Jun 2026, 00:16



Reply to topic  [ 5 posts ] 
Stratt stall TOKAI?! Pletrumskydd 
Author Message

Joined: 16 Jun 2009, 22:57
Posts: 489
Location: Luleå
Post Stratt stall TOKAI?! Pletrumskydd
Har ett stratt stall UTAN SADLAR osäker på ursprunk, men mycket talr för TOKAI.. enligt efterforskningar här på bojjen. Se tråden "strattdelar-bortbytt". Undrar om det finns något intresse i detta? sadlarna är sålda stall med fjädrar å så säljes ge bud! det är lite modifierat i hålen bak för att även kunna passa bredare sadlar..

Har ett enlagers 8-håls P.skydd stratt, hyfst slitet och inte spec vackert..[;)] ge mig 50kr..

Pris stall: BUD
Pris P.skydd: 50kr el på köpet om du köper stallet.

[img][img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28490000-28499999/500x375/28495928.jpg[/img][/img]

[img][img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28490000-28499999/500x375/28495927.jpg[/img][/img]

[img][img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28490000-28499999/500x375/28495929.jpg[/img][/img]

[img][[img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28490000-28499999/500x375/28495849.jpg[/img]/img]
Det är det vita p.skyddet och utan grejjer.. bara skyddet tomt.

I`m old enough to choose my toys..


10 Jul 2009, 10:33
Profile
User avatar

Joined: 06 Aug 2008, 19:35
Posts: 2265
Location: Sverige
Post 
Jag har sett såna stall på många japanska 70-talare från olika fabriker. Jag har en JBX-strata (Matsumoku) och en Sigma-strata (okänd fabrik) med exakt samma stall. Hur Tokai hade det vet jag inte, men det är sannolikt att det stallet fanns även på dem.


10 Jul 2009, 11:32
Profile

Joined: 16 Jun 2009, 22:57
Posts: 489
Location: Luleå
Post 
Tackar för upplysningen.. [:)] gör ju saken mer trovärdig, tack

I`m old enough to choose my toys..


10 Jul 2009, 12:19
Profile

Joined: 16 Jun 2009, 22:57
Posts: 489
Location: Luleå
Post 
Behåller det crappiga P.skyddet.. upptäckte att det är uppfilat för att passa mickarna..[:(] vill inte sätta sågen i mitt nya..

I`m old enough to choose my toys..


13 Jul 2009, 08:56
Profile

Joined: 12 Aug 2008, 15:11
Posts: 274
Location:
Post 
Det där ser likadant ut som stallet på min Tokai. Utom S.T.C vilket inte finns stämplat på mitt stall.

When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace.
-Jimi Hendrix


21 Jul 2009, 21:51
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.