
Stratt stall TOKAI?! Pletrumskydd
Har ett stratt stall UTAN SADLAR osäker på ursprunk, men mycket talr för TOKAI.. enligt efterforskningar här på bojjen. Se tråden "strattdelar-bortbytt". Undrar om det finns något intresse i detta? sadlarna är sålda stall med fjädrar å så säljes ge bud! det är lite modifierat i hålen bak för att även kunna passa bredare sadlar..
Har ett enlagers 8-håls P.skydd stratt, hyfst slitet och inte spec vackert..[;)] ge mig 50kr..
Pris stall: BUD
Pris P.skydd: 50kr el på köpet om du köper stallet.
[img]
[img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28490000-28499999/500x375/28495928.jpg[/img][/img]
[img]
[img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28490000-28499999/500x375/28495927.jpg[/img][/img]
[img]
[img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28490000-28499999/500x375/28495929.jpg[/img][/img]
[img][
[img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28490000-28499999/500x375/28495849.jpg[/img]/img]
Det är det vita p.skyddet och utan grejjer.. bara skyddet tomt.
I`m old enough to choose my toys..