Robert wrote:
Jaja, det är ju sånt där samlarvärde på japanska isntrument, det har man ju hört
Ja visst har dom ett spel och samlarvärde, men även Japanska instrument har ett pristak.....denna har sprängt alla trovärdiga vallar, ..tror inte för ett ögonblock att den kostat 17000 kr hos någon seriös musikhandlare, Nä.. det handlar nog tyvärr om ytterligare en i raden försök till bondfångeri
[:(!][xx(][:(!][xx(][:(!][xx(]