View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 13:32



Reply to topic  [ 6 posts ] 
Enormt andrahandsvärde på den här basen 
Author Message

Joined: 13 Jun 2008, 17:54
Posts: 353
Location:
Post Enormt andrahandsvärde på den här basen
Enormt andrahandsvärde på den här Japan tillverkade Fender basen [;)]
Mvh BI
http://www.blocket.se/orebro/Fender_Jaz ... m?ca=6&w=3

BI


21 May 2011, 08:16
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 19 Dec 2008, 23:22
Posts: 1890
Location: Göteborg
Post 
Jaja, det är ju sånt där samlarvärde på japanska isntrument, det har man ju hört


21 May 2011, 11:38
Profile WWW
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 16:14
Posts: 15254
Location:
Post 
Problemet är att ofta funkar detta sätt bra , det finns STOR prutmån , och den som vill göra världens klipp kan 'buda' 10 för den , då har man tjänat 4 tusen. Så fungerar logiken för de flesta Blocketanvändare.


23 May 2011, 09:19
Profile ICQ WWW

Joined: 07 Sep 2009, 13:27
Posts: 8022
Location: Göteborg
Post 
Mike Leaf wrote:

Problemet är att ofta funkar detta sätt bra , det finns STOR prutmån , och den som vill göra världens klipp kan 'buda' 10 för den , då har man tjänat 4 tusen. Så fungerar logiken för de flesta Blocketanvändare.


Ja, folk är mer intresserade av att pruta än att köpa något de blir nöjda med...


23 May 2011, 16:52
Profile

Joined: 13 Jun 2008, 17:54
Posts: 353
Location:
Post 
Jag har väldigt svårt att se någon som vill betala över
5-6000:- för en -90 tals Japan Fender,men jag är ingen
expert på Japan Fender så vem vet? [:o)]
Mvh BI
Mike Leaf wrote:

Problemet är att ofta funkar detta sätt bra , det finns STOR prutmån , och den som vill göra världens klipp kan 'buda' 10 för den , då har man tjänat 4 tusen. Så fungerar logiken för de flesta Blocketanvändare.


BI


23 May 2011, 19:53
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 05 Mar 2005, 00:01
Posts: 1443
Location:
Post 
Robert wrote:

Jaja, det är ju sånt där samlarvärde på japanska isntrument, det har man ju hört

Ja visst har dom ett spel och samlarvärde, men även Japanska instrument har ett pristak.....denna har sprängt alla trovärdiga vallar, ..tror inte för ett ögonblock att den kostat 17000 kr hos någon seriös musikhandlare, Nä.. det handlar nog tyvärr om ytterligare en i raden försök till bondfångeri
[:(!][xx(][:(!][xx(][:(!][xx(]


11 Jun 2011, 15:31
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.