FenderBender wrote:
Jag har fått ett tips om rubricerade pedalen Crunchbox Distortion från MI Audio. En liten röd rackare som visst ska vara något att ha. [:p]
Nån som vet något om denna tingest? [?]

<font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2">
Den låter som en skysst moddad Ds-1:a.
Dvs varken bu eller bä.
Men som sagts tidigare tenderarar den att låta lite
"plinkigt och tunt".
Det är iofs bara en uppfattning som jag instämmer i.
Det finns bättre OD:s&Distorsion på marknaden.
Fetto Nord är en, Mad Professor Stone Grey Distorsion en annan.
Men som alltid: -Prova!
Den kan fungera i rätt setup!