| Author |
Message |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
 Swapmeet, loppis mm I Häsleholm 31/8
Ni Bojare som kan ta er till Hässleholm den 31'e Augusti är alla välkomna på vår lilla swapmeet/loppis/visning/allt möjligt happening. Vi kör en liten minimässa. Det kommer en del kända gitarrmånglare och några pedalsnickrare mm. Jag kommer att ha ett stort antal Japanska Lawsuitguror till försäljning, provning och åskådning. Kommer även att "skryta" lite med några gammla 50 och 60 tals Gibbar och Fender och annat sånt där dyrt som ingen köper;) Har ni lite prylar ni vill sälja/byta så kostar ett bord inte mer än 50kr. Vill ni bara besöka så är inträdet gratis. Vi kör igång <font size="4">14:00</font id="size4"> och håller på eftermiddagen ut. Intresserade av ett bord så maila mig så får ni de detaljer ni behöver. Vad: gitarrskoj när: 31/8 från kl 14:00 (vill ni sälja så kom en timme tidigare. var Markan i Hässleholm Karta och adress finns på http://www.eniro.se/query?search_word=m ... =web_localHela arrangemanget kommer att annonseras i de större tidningarna i Skåne och Småland och intresset är redan stort. Så kom och bidra med er själva och era grejor!!
|
| 20 Aug 2008, 17:22 |
|
 |
|
vodooman
Joined: 09 Mar 2008, 00:28 Posts: 436 Location:
|
kan tyvärr inte komma, men tycker det är en sjukt rolig idé! mer sånt här! http://www.myspace.com/roselinegroup
|
| 20 Aug 2008, 18:12 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Ja fasiken. Är man polare med de som styr och bestämmer så får man ju ta tillvara på möjligheten. Svågerpolitik rules!!!
|
| 20 Aug 2008, 19:03 |
|
 |
|
Edvin Medvind
Joined: 27 Jan 2006, 23:29 Posts: 549 Location:
|
Fasen! är på semester [:(]
|
| 20 Aug 2008, 19:36 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Josh D Ztorsion wrote: schysst grej. För första gången i mitt liv önskar jag att jag befann mig i Hässleholm! (ja, åtminstone den dan då[;)] )  The beat goes on and I´m so wrong Ja, annars är det inte värst roligt i Hässleholm.
|
| 20 Aug 2008, 20:09 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Edvin Medvind wrote: Fasen! är på semester [:(]
Vad är sandstränderna och PinaColada mot gitarrtjöt[;)]
|
| 20 Aug 2008, 20:10 |
|
 |
|
VIP
Joined: 09 Dec 2007, 22:52 Posts: 3454 Location: Sthlms Län
|
låter kul [:)]men bor för långt bort[:(]  -----VIP-----
|
| 20 Aug 2008, 20:49 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
VIP wrote: låter kul [:)]men bor för långt bort[:(]  -----VIP----- Det är aldrig för långt borta för guror[;)] Jag ska till Svendborg snart och sen blir det Stockholmsmässan nästan direkt efter det.
|
| 20 Aug 2008, 23:13 |
|
 |
|
bjornen
Joined: 16 Dec 2005, 14:55 Posts: 452 Location: HVällinge
|
Haraldrig wrote: Josh D Ztorsion wrote: schysst grej. För första gången i mitt liv önskar jag att jag befann mig i Hässleholm! (ja, åtminstone den dan då[;)] )  The beat goes on and I´m so wrong Ja, annars är det inte värst roligt i Hässleholm. skulle och vilja titta dit den dan.säga vad man vill om hässleholm,men det det är nära till bangolfbanan i vinslöv.[:D] http://cruses.se/cabhttp://cruses.se/cam
|
| 20 Aug 2008, 23:21 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
bjornen wrote: Haraldrig wrote: Josh D Ztorsion wrote: schysst grej. För första gången i mitt liv önskar jag att jag befann mig i Hässleholm! (ja, åtminstone den dan då[;)] )  The beat goes on and I´m so wrong Ja, annars är det inte värst roligt i Hässleholm. skulle och vilja titta dit den dan.säga vad man vill om hässleholm,men det det är nära till bangolfbanan i vinslöv.[:D] http://cruses.se/cabhttp://cruses.se/camen vit Volvo svänger in på Ringvägen[;)] Polarn jobbar med en av de stjärnorna.
|
| 20 Aug 2008, 23:28 |
|
 |
|
blueskalle
Joined: 27 Mar 2006, 15:30 Posts: 1263 Location: Ekeby
|
Det ska jag försöka besöka! Fan vad roligt med något sådant så nära hemmaplan[^][8D]! Kalle http://www.buzzinblues.comhttp://www.myspace.com/buzzinblues
|
| 21 Aug 2008, 21:33 |
|
 |
|
Alchemy
Joined: 10 Jul 2008, 15:47 Posts: 325 Location:
|
Haraldrig wrote:
Jag kommer att ha ett stort antal Japanska Lawsuitguror till försäljning, provning och åskådning. Kommer även att "skryta" lite med några gammla 50 och 60 tals Gibbar och Fender och annat sånt där dyrt som ingen köper;)
Kan inte då.Synd det hade varit kul.Vad är det för japanska guror som du ska sälja?
|
| 21 Aug 2008, 22:22 |
|
 |
|
T.A
Joined: 29 Mar 2008, 22:18 Posts: 313 Location:
|
Synd att det är flera tusen mil dit för mig, annars hade det varit riktigt skoj att besöka.. [V]
|
| 21 Aug 2008, 22:29 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Alchemy wrote: Haraldrig wrote:
Jag kommer att ha ett stort antal Japanska Lawsuitguror till försäljning, provning och åskådning. Kommer även att "skryta" lite med några gammla 50 och 60 tals Gibbar och Fender och annat sånt där dyrt som ingen köper;)
Kan inte då.Synd det hade varit kul.Vad är det för japanska guror som du ska sälja? Lite blandat. Ganska många av de lite finare Greco, orville, Burny och JV'arna. Men allt är inte till salu[;)]
|
| 22 Aug 2008, 00:00 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Vi ska försöka köra det en gång om året. Kanske bjuder in någon Japansk tok-samlare[;)]
|
| 22 Aug 2008, 00:01 |
|
 |
|
Uncle Fred
Joined: 29 Dec 2007, 18:23 Posts: 1837 Location: Hill Valley
|
Koolt. Jag är lite på G till detta.
|
| 22 Aug 2008, 00:13 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Uncle Fred wrote: Koolt. Jag är lite på G till detta.
Gratis inträde är ju svårt att argumentera emot[;)] Ja just det, det blir ju guror också.
|
| 22 Aug 2008, 00:23 |
|
 |
|
Amp Healer
Joined: 28 Dec 2007, 20:55 Posts: 4881 Location: Mönsterås
|
Jag kommer mest troligt, har min flickvän i dina krokar så jag får det får bli nöje med nöje [;)] Häls Owe Johnson http://www.amphealer.se
|
| 22 Aug 2008, 00:26 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Amp Healer wrote: Jag kommer mest troligt, har min flickvän i dina krokar så jag får det får bli nöje med nöje [;)] Häls Owe Johnson http://www.amphealer.seVore kul om du tog med lite grejor och visar vad du pysslar med.
|
| 22 Aug 2008, 00:28 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
bjornen wrote: Haraldrig wrote: Josh D Ztorsion wrote: schysst grej. För första gången i mitt liv önskar jag att jag befann mig i Hässleholm! (ja, åtminstone den dan då[;)] )  The beat goes on and I´m so wrong Ja, annars är det inte värst roligt i Hässleholm. skulle och vilja titta dit den dan.säga vad man vill om hässleholm,men det <font color="red">det är nära till bangolfbanan i vinslöv</font id="red">.[:D] http://cruses.se/cabhttp://cruses.se/camUsch då! Bäst att hålla sig borta!!! [;)]  <font color="green">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">
|
| 22 Aug 2008, 11:28 |
|
 |
|
MoFo
Joined: 11 Dec 2005, 19:20 Posts: 837 Location:
|
Blir lite långt för mig också, men Ni som skall dit; Glöm inte att ta med kameran...[:)] Alltid kul med bilder från såna konvent...[;)]
Morgan
|
| 22 Aug 2008, 12:12 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
MoFo wrote: Blir lite långt för mig också, men Ni som skall dit; Glöm inte att ta med kameran...[:)] Alltid kul med bilder från såna konvent...[;)]
Morgan
Det fixar jag!!
|
| 22 Aug 2008, 12:26 |
|
 |
|
blueskalle
Joined: 27 Mar 2006, 15:30 Posts: 1263 Location: Ekeby
|
Hoppas att där finns någon japansk Goldtop med P90 att känna på...!![;)] Kalle http://www.buzzinblues.comhttp://www.myspace.com/buzzinblues
|
| 23 Aug 2008, 11:41 |
|
 |
|
Shoegazers Anonymous
Joined: 16 Mar 2008, 16:06 Posts: 2957 Location: Knivsöder!
|
Haraldrig wrote: Ni Bojare som kan ta er till Hässleholm den 31'e Augusti är alla välkomna på vår lilla swapmeet/loppis/visning/allt möjligt happening. Vi kör en liten minimässa. Det kommer en del kända gitarrmånglare och några pedalsnickrare mm. Jag kommer att ha ett stort antal Japanska Lawsuitguror till försäljning, provning och åskådning. Kommer även att "skryta" lite med några gammla 50 och 60 tals Gibbar och Fender och annat sånt där dyrt som ingen köper;) Har ni lite prylar ni vill sälja/byta så kostar ett bord inte mer än 50kr. Vill ni bara besöka så är inträdet gratis. Vi kör igång kl12 och håller på eftermiddagen ut. Intresserade av ett bord så maila mig så får ni de detaljer ni behöver. Vad: gitarrskoj när: 31/8 var Markan i Hässleholm Karta och adress finns på http://www.eniro.se/query?search_word=m ... =web_localHela arrangemanget kommer att annonseras i de större tidningarna i Skåne och Småland och intresset är redan stort. Så kom och bidra med er själva och era grejor!! Var det dig jag träffade inne på Twang för ngn vecka sen eller två, du kommenterade min Sonic Youth väska? "One chord is fine. Two chords are pushing it. Three chords and you´re into jazz - Lou Reed"
|
| 23 Aug 2008, 12:06 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Shoegazers Anonymous wrote: Haraldrig wrote: Ni Bojare som kan ta er till Hässleholm den 31'e Augusti är alla välkomna på vår lilla swapmeet/loppis/visning/allt möjligt happening. Vi kör en liten minimässa. Det kommer en del kända gitarrmånglare och några pedalsnickrare mm. Jag kommer att ha ett stort antal Japanska Lawsuitguror till försäljning, provning och åskådning. Kommer även att "skryta" lite med några gammla 50 och 60 tals Gibbar och Fender och annat sånt där dyrt som ingen köper;) Har ni lite prylar ni vill sälja/byta så kostar ett bord inte mer än 50kr. Vill ni bara besöka så är inträdet gratis. Vi kör igång kl12 och håller på eftermiddagen ut. Intresserade av ett bord så maila mig så får ni de detaljer ni behöver. Vad: gitarrskoj när: 31/8 var Markan i Hässleholm Karta och adress finns på http://www.eniro.se/query?search_word=m ... =web_localHela arrangemanget kommer att annonseras i de större tidningarna i Skåne och Småland och intresset är redan stort. Så kom och bidra med er själva och era grejor!! Var det dig jag träffade inne på Twang för ngn vecka sen eller två, du kommenterade min Sonic Youth väska? "One chord is fine. Two chords are pushing it. Three chords and you´re into jazz - Lou Reed" My friend Goo has a real tattoo, la la lalala[:p]
|
| 23 Aug 2008, 12:17 |
|
 |
|
Shoegazers Anonymous
Joined: 16 Mar 2008, 16:06 Posts: 2957 Location: Knivsöder!
|
Haraldrig wrote: Shoegazers Anonymous wrote: Haraldrig wrote: Ni Bojare som kan ta er till Hässleholm den 31'e Augusti är alla välkomna på vår lilla swapmeet/loppis/visning/allt möjligt happening. Vi kör en liten minimässa. Det kommer en del kända gitarrmånglare och några pedalsnickrare mm. Jag kommer att ha ett stort antal Japanska Lawsuitguror till försäljning, provning och åskådning. Kommer även att "skryta" lite med några gammla 50 och 60 tals Gibbar och Fender och annat sånt där dyrt som ingen köper;) Har ni lite prylar ni vill sälja/byta så kostar ett bord inte mer än 50kr. Vill ni bara besöka så är inträdet gratis. Vi kör igång kl12 och håller på eftermiddagen ut. Intresserade av ett bord så maila mig så får ni de detaljer ni behöver. Vad: gitarrskoj när: 31/8 var Markan i Hässleholm Karta och adress finns på http://www.eniro.se/query?search_word=m ... =web_localHela arrangemanget kommer att annonseras i de större tidningarna i Skåne och Småland och intresset är redan stort. Så kom och bidra med er själva och era grejor!! Var det dig jag träffade inne på Twang för ngn vecka sen eller två, du kommenterade min Sonic Youth väska? "One chord is fine. Two chords are pushing it. Three chords and you´re into jazz - Lou Reed" My friend Goo has a real tattoo, la la lalala[:p] Det var du alltså. Ha ha, ursäkta om jag var kort den gången. Var helt väck i skallen och stressad, sambo och barn som väntade. Ha det gött! Skulle gärna komma ned och kolla men det blir för långt att åka tror jag. Men man vet aldrig. "One chord is fine. Two chords are pushing it. Three chords and you´re into jazz - Lou Reed"
|
| 23 Aug 2008, 12:21 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Shoegazers Anonymous wrote: Haraldrig wrote: Shoegazers Anonymous wrote: [quote="Haraldrig"] Ni Bojare som kan ta er till Hässleholm den 31'e Augusti är alla välkomna på vår lilla swapmeet/loppis/visning/allt möjligt happening. Vi kör en liten minimässa. Det kommer en del kända gitarrmånglare och några pedalsnickrare mm. Jag kommer att ha ett stort antal Japanska Lawsuitguror till försäljning, provning och åskådning. Kommer även att "skryta" lite med några gammla 50 och 60 tals Gibbar och Fender och annat sånt där dyrt som ingen köper;) Har ni lite prylar ni vill sälja/byta så kostar ett bord inte mer än 50kr. Vill ni bara besöka så är inträdet gratis. Vi kör igång kl12 och håller på eftermiddagen ut. Intresserade av ett bord så maila mig så får ni de detaljer ni behöver. Vad: gitarrskoj när: 31/8 var Markan i Hässleholm Karta och adress finns på http://www.eniro.se/query?search_word=m ... =web_localHela arrangemanget kommer att annonseras i de större tidningarna i Skåne och Småland och intresset är redan stort. Så kom och bidra med er själva och era grejor!! Var det dig jag träffade inne på Twang för ngn vecka sen eller två, du kommenterade min Sonic Youth väska? "One chord is fine. Two chords are pushing it. Three chords and you´re into jazz - Lou Reed" My friend Goo has a real tattoo, la la lalala[:p] Det var du alltså. Ha ha, ursäkta om jag var kort den gången. Var helt väck i skallen och stressad, sambo och barn som väntade. Ha det gött! Skulle gärna komma ned och kolla men det blir för långt att åka tror jag. Men man vet aldrig. "One chord is fine. Two chords are pushing it. Three chords and you´re into jazz - Lou Reed" [/quote] No problems. HAr själv barn och tjej. Life is hard[;)] Jag kommer till Stockholmsmässan med massor av guror så då kan du komma föbi (om tjejen släpper ut dig[;)])
|
| 23 Aug 2008, 12:26 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Tre st Greco Goldtop finns i min ägo. 1st P90, 1st 57 modell och en Deluxe.
|
| 23 Aug 2008, 12:28 |
|
 |
|
Shoegazers Anonymous
Joined: 16 Mar 2008, 16:06 Posts: 2957 Location: Knivsöder!
|
Haraldrig wrote: Shoegazers Anonymous wrote: Haraldrig wrote: [quote="Shoegazers Anonymous"] [quote="Haraldrig"] Ni Bojare som kan ta er till Hässleholm den 31'e Augusti är alla välkomna på vår lilla swapmeet/loppis/visning/allt möjligt happening. Vi kör en liten minimässa. Det kommer en del kända gitarrmånglare och några pedalsnickrare mm. Jag kommer att ha ett stort antal Japanska Lawsuitguror till försäljning, provning och åskådning. Kommer även att "skryta" lite med några gammla 50 och 60 tals Gibbar och Fender och annat sånt där dyrt som ingen köper;) Har ni lite prylar ni vill sälja/byta så kostar ett bord inte mer än 50kr. Vill ni bara besöka så är inträdet gratis. Vi kör igång kl12 och håller på eftermiddagen ut. Intresserade av ett bord så maila mig så får ni de detaljer ni behöver. Vad: gitarrskoj när: 31/8 var Markan i Hässleholm Karta och adress finns på http://www.eniro.se/query?search_word=m ... =web_localHela arrangemanget kommer att annonseras i de större tidningarna i Skåne och Småland och intresset är redan stort. Så kom och bidra med er själva och era grejor!! Var det dig jag träffade inne på Twang för ngn vecka sen eller två, du kommenterade min Sonic Youth väska? "One chord is fine. Two chords are pushing it. Three chords and you´re into jazz - Lou Reed" My friend Goo has a real tattoo, la la lalala[:p] Det var du alltså. Ha ha, ursäkta om jag var kort den gången. Var helt väck i skallen och stressad, sambo och barn som väntade. Ha det gött! Skulle gärna komma ned och kolla men det blir för långt att åka tror jag. Men man vet aldrig. "One chord is fine. Two chords are pushing it. Three chords and you´re into jazz - Lou Reed" [/quote] No problems. HAr själv barn och tjej. Life is hard[;)] Jag kommer till Stockholmsmässan med massor av guror så då kan du komma föbi (om tjejen släpper ut dig[;)]) [/quote] Jodå, dom brukar faktiskt följa med. Så illa är det inte. Men du vet ju som sagt. [;)] Är det mässan som brukar vara i frysen? "One chord is fine. Two chords are pushing it. Three chords and you´re into jazz - Lou Reed"
|
| 23 Aug 2008, 12:44 |
|
|