View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 04:29



Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Swapmeet, loppis mm I Häsleholm 31/8 
Author Message

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post Swapmeet, loppis mm I Häsleholm 31/8
Ni Bojare som kan ta er till Hässleholm den 31'e Augusti är alla välkomna på vår lilla swapmeet/loppis/visning/allt möjligt happening.
Vi kör en liten minimässa.
Det kommer en del kända gitarrmånglare och några pedalsnickrare mm.

Jag kommer att ha ett stort antal Japanska Lawsuitguror till försäljning, provning och åskådning. Kommer även att "skryta" lite med några gammla 50 och 60 tals Gibbar och Fender och annat sånt där dyrt som ingen köper;)

Har ni lite prylar ni vill sälja/byta så kostar ett bord inte mer än 50kr. Vill ni bara besöka så är inträdet gratis.

Vi kör igång <font size="4">14:00</font id="size4"> och håller på eftermiddagen ut.

Intresserade av ett bord så maila mig så får ni de detaljer ni behöver.

Vad: gitarrskoj
när: 31/8 från kl 14:00 (vill ni sälja så kom en timme tidigare.
var Markan i Hässleholm Karta och adress finns på http://www.eniro.se/query?search_word=m ... =web_local

Hela arrangemanget kommer att annonseras i de större tidningarna i Skåne och Småland och intresset är redan stort. Så kom och bidra med er själva och era grejor!!


20 Aug 2008, 17:22
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 09 Mar 2008, 00:28
Posts: 436
Location:
Post 
kan tyvärr inte komma, men tycker det är en sjukt rolig idé! mer sånt här!

http://www.myspace.com/roselinegroup


20 Aug 2008, 18:12
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
vodooman wrote:

kan tyvärr inte komma, men tycker det är en sjukt rolig idé! mer sånt här!

http://www.myspace.com/roselinegroup



Ja fasiken. Är man polare med de som styr och bestämmer så får man ju ta tillvara på möjligheten. Svågerpolitik rules!!!


20 Aug 2008, 19:03
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 27 Jan 2006, 23:29
Posts: 549
Location:
Post 
Fasen! är på semester [:(]


20 Aug 2008, 19:36
Profile ICQ WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
Josh D Ztorsion wrote:

schysst grej. För första gången i mitt liv önskar jag att jag befann mig i Hässleholm! (ja, åtminstone den dan då[;)] )

ImageThe beat goes on and I´m so wrong



Ja, annars är det inte värst roligt i Hässleholm.


20 Aug 2008, 20:09
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
Edvin Medvind wrote:

Fasen! är på semester [:(]




Vad är sandstränderna och PinaColada mot gitarrtjöt[;)]


20 Aug 2008, 20:10
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 09 Dec 2007, 22:52
Posts: 3454
Location: Sthlms Län
Post 
låter kul [:)]men bor för långt bort[:(]

Image -----VIP-----


20 Aug 2008, 20:49
Profile

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
VIP wrote:

låter kul [:)]men bor för långt bort[:(]

Image -----VIP-----


Det är aldrig för långt borta för guror[;)]
Jag ska till Svendborg snart och sen blir det Stockholmsmässan nästan direkt efter det.


20 Aug 2008, 23:13
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 16 Dec 2005, 14:55
Posts: 452
Location: HVällinge
Post 
Haraldrig wrote:

Josh D Ztorsion wrote:

schysst grej. För första gången i mitt liv önskar jag att jag befann mig i Hässleholm! (ja, åtminstone den dan då[;)] )

ImageThe beat goes on and I´m so wrong



Ja, annars är det inte värst roligt i Hässleholm.


skulle och vilja titta dit den dan.säga vad man vill om hässleholm,men det det är nära till bangolfbanan i vinslöv.[:D]

Image
http://cruses.se/cab
http://cruses.se/cam


20 Aug 2008, 23:21
Profile WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
bjornen wrote:

Haraldrig wrote:

Josh D Ztorsion wrote:

schysst grej. För första gången i mitt liv önskar jag att jag befann mig i Hässleholm! (ja, åtminstone den dan då[;)] )

ImageThe beat goes on and I´m so wrong



Ja, annars är det inte värst roligt i Hässleholm.


skulle och vilja titta dit den dan.säga vad man vill om hässleholm,men det det är nära till bangolfbanan i vinslöv.[:D]

Image
http://cruses.se/cab
http://cruses.se/cam


en vit Volvo svänger in på Ringvägen[;)]

Polarn jobbar med en av de stjärnorna.


20 Aug 2008, 23:28
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 27 Mar 2006, 15:30
Posts: 1263
Location: Ekeby
Post 
Det ska jag försöka besöka! Fan vad roligt med något sådant så nära hemmaplan[^][8D]!
Kalle

http://www.buzzinblues.com
http://www.myspace.com/buzzinblues


21 Aug 2008, 21:33
Profile WWW
User avatar

Joined: 10 Jul 2008, 15:47
Posts: 325
Location:
Post 
Haraldrig wrote:


Jag kommer att ha ett stort antal Japanska Lawsuitguror till försäljning, provning och åskådning. Kommer även att "skryta" lite med några gammla 50 och 60 tals Gibbar och Fender och annat sånt där dyrt som ingen köper;)










Kan inte då.Synd det hade varit kul.Vad är det för japanska guror som du ska sälja?


21 Aug 2008, 22:22
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 29 Mar 2008, 22:18
Posts: 313
Location:
Post 
Synd att det är flera tusen mil dit för mig, annars hade det varit riktigt skoj att besöka.. [V]


21 Aug 2008, 22:29
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
Alchemy wrote:

Haraldrig wrote:


Jag kommer att ha ett stort antal Japanska Lawsuitguror till försäljning, provning och åskådning. Kommer även att "skryta" lite med några gammla 50 och 60 tals Gibbar och Fender och annat sånt där dyrt som ingen köper;)












Kan inte då.Synd det hade varit kul.Vad är det för japanska guror som du ska sälja?



Lite blandat. Ganska många av de lite finare Greco, orville, Burny och JV'arna. Men allt är inte till salu[;)]


22 Aug 2008, 00:00
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
blueskalle wrote:

Det ska jag försöka besöka! Fan vad roligt med något sådant så nära hemmaplan[^][8D]!
Kalle

http://www.buzzinblues.com
http://www.myspace.com/buzzinblues


Vi ska försöka köra det en gång om året.
Kanske bjuder in någon Japansk tok-samlare[;)]


22 Aug 2008, 00:01
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 29 Dec 2007, 18:23
Posts: 1837
Location: Hill Valley
Post 
Koolt. Jag är lite på G till detta.


22 Aug 2008, 00:13
Profile

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
Uncle Fred wrote:

Koolt. Jag är lite på G till detta.


Gratis inträde är ju svårt att argumentera emot[;)]
Ja just det, det blir ju guror också.


22 Aug 2008, 00:23
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 28 Dec 2007, 20:55
Posts: 4881
Location: Mönsterås
Post 
Jag kommer mest troligt, har min flickvän i dina krokar så jag får det får bli nöje med nöje [;)]

Häls
Owe Johnson
http://www.amphealer.se


22 Aug 2008, 00:26
Profile

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
Amp Healer wrote:

Jag kommer mest troligt, har min flickvän i dina krokar så jag får det får bli nöje med nöje [;)]

Häls
Owe Johnson
http://www.amphealer.se


Vore kul om du tog med lite grejor och visar vad du pysslar med.


22 Aug 2008, 00:28
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 15 Apr 2008, 11:31
Posts: 10329
Location: Själevad SWISH
Post 
bjornen wrote:

Haraldrig wrote:

Josh D Ztorsion wrote:

schysst grej. För första gången i mitt liv önskar jag att jag befann mig i Hässleholm! (ja, åtminstone den dan då[;)] )

ImageThe beat goes on and I´m so wrong



Ja, annars är det inte värst roligt i Hässleholm.


skulle och vilja titta dit den dan.säga vad man vill om hässleholm,men det <font color="red">det är nära till bangolfbanan i vinslöv</font id="red">.[:D]

Image
http://cruses.se/cab
http://cruses.se/cam

Usch då! Bäst att hålla sig borta!!! [;)]

Image <font color="green">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">


22 Aug 2008, 11:28
Profile ICQ WWW

Joined: 11 Dec 2005, 19:20
Posts: 837
Location:
Post 
Blir lite långt för mig också, men Ni som skall dit; Glöm inte att ta med kameran...[:)]
Alltid kul med bilder från såna konvent...[;)]


Morgan


22 Aug 2008, 12:12
Profile ICQ WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
MoFo wrote:

Blir lite långt för mig också, men Ni som skall dit; Glöm inte att ta med kameran...[:)]
Alltid kul med bilder från såna konvent...[;)]


Morgan


Det fixar jag!!


22 Aug 2008, 12:26
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 27 Mar 2006, 15:30
Posts: 1263
Location: Ekeby
Post 
Hoppas att där finns någon japansk Goldtop med P90 att känna på...!![;)]
Kalle

http://www.buzzinblues.com
http://www.myspace.com/buzzinblues


23 Aug 2008, 11:41
Profile WWW
User avatar

Joined: 16 Mar 2008, 16:06
Posts: 2957
Location: Knivsöder!
Post 
Haraldrig wrote:

Ni Bojare som kan ta er till Hässleholm den 31'e Augusti är alla välkomna på vår lilla swapmeet/loppis/visning/allt möjligt happening.
Vi kör en liten minimässa.
Det kommer en del kända gitarrmånglare och några pedalsnickrare mm.

Jag kommer att ha ett stort antal Japanska Lawsuitguror till försäljning, provning och åskådning. Kommer även att "skryta" lite med några gammla 50 och 60 tals Gibbar och Fender och annat sånt där dyrt som ingen köper;)

Har ni lite prylar ni vill sälja/byta så kostar ett bord inte mer än 50kr. Vill ni bara besöka så är inträdet gratis.

Vi kör igång kl12 och håller på eftermiddagen ut.

Intresserade av ett bord så maila mig så får ni de detaljer ni behöver.

Vad: gitarrskoj
när: 31/8
var Markan i Hässleholm Karta och adress finns på http://www.eniro.se/query?search_word=m ... =web_local

Hela arrangemanget kommer att annonseras i de större tidningarna i Skåne och Småland och intresset är redan stort. Så kom och bidra med er själva och era grejor!!






Var det dig jag träffade inne på Twang för ngn vecka sen eller två, du kommenterade min Sonic Youth väska?

"One chord is fine. Two chords
are pushing it. Three chords
and you´re into jazz - Lou Reed"


23 Aug 2008, 12:06
Profile WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
Shoegazers Anonymous wrote:

Haraldrig wrote:

Ni Bojare som kan ta er till Hässleholm den 31'e Augusti är alla välkomna på vår lilla swapmeet/loppis/visning/allt möjligt happening.
Vi kör en liten minimässa.
Det kommer en del kända gitarrmånglare och några pedalsnickrare mm.

Jag kommer att ha ett stort antal Japanska Lawsuitguror till försäljning, provning och åskådning. Kommer även att "skryta" lite med några gammla 50 och 60 tals Gibbar och Fender och annat sånt där dyrt som ingen köper;)

Har ni lite prylar ni vill sälja/byta så kostar ett bord inte mer än 50kr. Vill ni bara besöka så är inträdet gratis.

Vi kör igång kl12 och håller på eftermiddagen ut.

Intresserade av ett bord så maila mig så får ni de detaljer ni behöver.

Vad: gitarrskoj
när: 31/8
var Markan i Hässleholm Karta och adress finns på http://www.eniro.se/query?search_word=m ... =web_local

Hela arrangemanget kommer att annonseras i de större tidningarna i Skåne och Småland och intresset är redan stort. Så kom och bidra med er själva och era grejor!!






Var det dig jag träffade inne på Twang för ngn vecka sen eller två, du kommenterade min Sonic Youth väska?

"One chord is fine. Two chords
are pushing it. Three chords
and you´re into jazz - Lou Reed"


My friend Goo has a real tattoo, la la lalala[:p]


23 Aug 2008, 12:17
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 16 Mar 2008, 16:06
Posts: 2957
Location: Knivsöder!
Post 
Haraldrig wrote:

Shoegazers Anonymous wrote:

Haraldrig wrote:

Ni Bojare som kan ta er till Hässleholm den 31'e Augusti är alla välkomna på vår lilla swapmeet/loppis/visning/allt möjligt happening.
Vi kör en liten minimässa.
Det kommer en del kända gitarrmånglare och några pedalsnickrare mm.

Jag kommer att ha ett stort antal Japanska Lawsuitguror till försäljning, provning och åskådning. Kommer även att "skryta" lite med några gammla 50 och 60 tals Gibbar och Fender och annat sånt där dyrt som ingen köper;)

Har ni lite prylar ni vill sälja/byta så kostar ett bord inte mer än 50kr. Vill ni bara besöka så är inträdet gratis.

Vi kör igång kl12 och håller på eftermiddagen ut.

Intresserade av ett bord så maila mig så får ni de detaljer ni behöver.

Vad: gitarrskoj
när: 31/8
var Markan i Hässleholm Karta och adress finns på http://www.eniro.se/query?search_word=m ... =web_local

Hela arrangemanget kommer att annonseras i de större tidningarna i Skåne och Småland och intresset är redan stort. Så kom och bidra med er själva och era grejor!!






Var det dig jag träffade inne på Twang för ngn vecka sen eller två, du kommenterade min Sonic Youth väska?

"One chord is fine. Two chords
are pushing it. Three chords
and you´re into jazz - Lou Reed"


My friend Goo has a real tattoo, la la lalala[:p]


Det var du alltså. Ha ha, ursäkta om jag var kort den gången. Var helt väck i skallen och stressad, sambo och barn som väntade. Ha det gött! Skulle gärna komma ned och kolla men det blir för långt att åka tror jag. Men man vet aldrig.

"One chord is fine. Two chords
are pushing it. Three chords
and you´re into jazz - Lou Reed"


23 Aug 2008, 12:21
Profile WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
Shoegazers Anonymous wrote:

Haraldrig wrote:

Shoegazers Anonymous wrote:

[quote="Haraldrig"]

Ni Bojare som kan ta er till Hässleholm den 31'e Augusti är alla välkomna på vår lilla swapmeet/loppis/visning/allt möjligt happening.
Vi kör en liten minimässa.
Det kommer en del kända gitarrmånglare och några pedalsnickrare mm.

Jag kommer att ha ett stort antal Japanska Lawsuitguror till försäljning, provning och åskådning. Kommer även att "skryta" lite med några gammla 50 och 60 tals Gibbar och Fender och annat sånt där dyrt som ingen köper;)

Har ni lite prylar ni vill sälja/byta så kostar ett bord inte mer än 50kr. Vill ni bara besöka så är inträdet gratis.

Vi kör igång kl12 och håller på eftermiddagen ut.

Intresserade av ett bord så maila mig så får ni de detaljer ni behöver.

Vad: gitarrskoj
när: 31/8
var Markan i Hässleholm Karta och adress finns på http://www.eniro.se/query?search_word=m ... =web_local

Hela arrangemanget kommer att annonseras i de större tidningarna i Skåne och Småland och intresset är redan stort. Så kom och bidra med er själva och era grejor!!






Var det dig jag träffade inne på Twang för ngn vecka sen eller två, du kommenterade min Sonic Youth väska?

"One chord is fine. Two chords
are pushing it. Three chords
and you´re into jazz - Lou Reed"


My friend Goo has a real tattoo, la la lalala[:p]


Det var du alltså. Ha ha, ursäkta om jag var kort den gången. Var helt väck i skallen och stressad, sambo och barn som väntade. Ha det gött! Skulle gärna komma ned och kolla men det blir för långt att åka tror jag. Men man vet aldrig.

"One chord is fine. Two chords
are pushing it. Three chords
and you´re into jazz - Lou Reed"
[/quote]

No problems.
HAr själv barn och tjej. Life is hard[;)]

Jag kommer till Stockholmsmässan med massor av guror så då kan du komma föbi (om tjejen släpper ut dig[;)])


23 Aug 2008, 12:26
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
blueskalle wrote:

Hoppas att där finns någon japansk Goldtop med P90 att känna på...!![;)]
Kalle

http://www.buzzinblues.com
http://www.myspace.com/buzzinblues


Tre st Greco Goldtop finns i min ägo.
1st P90, 1st 57 modell och en Deluxe.


23 Aug 2008, 12:28
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 16 Mar 2008, 16:06
Posts: 2957
Location: Knivsöder!
Post 
Haraldrig wrote:

Shoegazers Anonymous wrote:

Haraldrig wrote:

[quote="Shoegazers Anonymous"]

[quote="Haraldrig"]

Ni Bojare som kan ta er till Hässleholm den 31'e Augusti är alla välkomna på vår lilla swapmeet/loppis/visning/allt möjligt happening.
Vi kör en liten minimässa.
Det kommer en del kända gitarrmånglare och några pedalsnickrare mm.

Jag kommer att ha ett stort antal Japanska Lawsuitguror till försäljning, provning och åskådning. Kommer även att "skryta" lite med några gammla 50 och 60 tals Gibbar och Fender och annat sånt där dyrt som ingen köper;)

Har ni lite prylar ni vill sälja/byta så kostar ett bord inte mer än 50kr. Vill ni bara besöka så är inträdet gratis.

Vi kör igång kl12 och håller på eftermiddagen ut.

Intresserade av ett bord så maila mig så får ni de detaljer ni behöver.

Vad: gitarrskoj
när: 31/8
var Markan i Hässleholm Karta och adress finns på http://www.eniro.se/query?search_word=m ... =web_local

Hela arrangemanget kommer att annonseras i de större tidningarna i Skåne och Småland och intresset är redan stort. Så kom och bidra med er själva och era grejor!!






Var det dig jag träffade inne på Twang för ngn vecka sen eller två, du kommenterade min Sonic Youth väska?

"One chord is fine. Two chords
are pushing it. Three chords
and you´re into jazz - Lou Reed"


My friend Goo has a real tattoo, la la lalala[:p]


Det var du alltså. Ha ha, ursäkta om jag var kort den gången. Var helt väck i skallen och stressad, sambo och barn som väntade. Ha det gött! Skulle gärna komma ned och kolla men det blir för långt att åka tror jag. Men man vet aldrig.

"One chord is fine. Two chords
are pushing it. Three chords
and you´re into jazz - Lou Reed"
[/quote]

No problems.
HAr själv barn och tjej. Life is hard[;)]

Jag kommer till Stockholmsmässan med massor av guror så då kan du komma föbi (om tjejen släpper ut dig[;)])
[/quote]

Jodå, dom brukar faktiskt följa med. Så illa är det inte. Men du vet ju som sagt. [;)] Är det mässan som brukar vara i frysen?

"One chord is fine. Two chords
are pushing it. Three chords
and you´re into jazz - Lou Reed"


23 Aug 2008, 12:44
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 41 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 189 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.