Hagström, Burny ,Kasuga, Wasnhburn mfl
Nån som känner att dom behöver komplettera samlingen innan sommarn?
Från Vänster:
Hagström Swede-71 omlackad blå metallic,trevlig 6900,-
Burny Pålle -01 korea med flåjd å sustainer, cool, mindre dings nästan som ny.6000,-
3st Kasuga Pållar skruvad hals samtliga i gott skick. En ska behållas
-förmodligen den i guld. Alla låter olika och känns olika ca 69-74<font color="red">
Sanox dubbelcut. Ovanligt märke Japanskt sent 70tal mellanpris gitarr, fet hals mahognyhals, Gototh mickar orginal. Trevlig kompetent nybörjar gitarr? 1500,-SÅLD!!!!</font id="red">
AriaProII Ts400 -80 Matsumoko Nästan nyskick.Grymt bra gitarr med hi outputtade mickar 3000,-
Vantage Phantom -80 Matsumoko. Neckthru Bra skick. Rikitg bra gitarr .org case.
3500,-
Halkan Roadmaster-2001 Kustom bygge av Halkan själv serie nummer #13
En Lyx Delux Tele. Tyvärr tappad så en del bindings saknas. Funktions mässigt så bra som en Tele med vintage spec kan bli.
Halkan tar 12-15000,- beggade för dom här. Jag vill ha 7500,-
Liggande:
<font color="red">Washburn cs780-00/01 Bra Koreansk räser gitarr nästan nyskick
Fender HM Strat Japansk åttiotals räser Fender. Spår av användning både i kropp å själ- funktionsmässigt bra 5000,- SÅLDA!!!</font id="red">
Duke(Teisco) Bra skick. Inte så lättspelad- kalasbra ljud i micken, Okej som slajdare 1500,-
Italia Modena. Kalasfint ljud och en ruskigt bra gitarr. Perfekt till lite poppigare grejor.Wilkinson minihumbuckers. Tyvärr så är jag inte speciellt poppig 3000,-
Hagström Kent-63 Galonmodellen.Småful lagning av telejacket. Stannar eventuellt.5000,-
Lycky 7 Sent50 tidigt 60 tal. Dom är mycket coolare än bra.-Dom är halv coola.1000,-<font color="red">BORTA</font id="red"> till en förhoppningsvis lycklig slajdare!
Mer detaljerad info och fler bilder tas via meljl.
Inga byten tror jag.
Är ev sugen på en Ibanez JS1000/1200
Provspelning i Järfälla /Stockholm