<s>Kalaspedal, boost/dist, säljes för 1200:- <s>+ frakt</s><font color="red"> Jag bjuder på frakten</font id="red"> Passar inte min setup så den får gå. <s>Cash, inga byten.</s> Kan tänka mig byte mot två nyare greenbacks.
PM:a helst.
Det är första versionen med lysdioden vid switchen. Den är även moddad till ver. 2 som inte komprimerar så mycket.</s>
Tillåt en okunnig att fråga: Vad gör pedalen? Jag tänker att en "booster" måste boosta ljudet? Är det så enkelt? [:)]
// Christian
25 Jul 2008, 10:34
per_w
Molngrabb wrote:
Tillåt en okunnig att fråga: Vad gör pedalen? Jag tänker att en "booster" måste boosta ljudet? Är det så enkelt? [:)]
// Christian
Ja, den boostar och/eller distar. Kolla gärna länken ovan, där finns ljudexempel. /Pelle
25 Jul 2008, 10:47
laros
per_w wrote:
Kalaspedal, boost/dist, säljes för 1200:- <s>+ frakt</s><font color="red"> Jag bjuder på frakten</font id="red"> Passar inte min setup så den får gå. <s>Cash, inga byten.</s> Kan tänka mig byte mot två nyare greenbacks.
PM:a helst.
Det är första versionen med lysdioden vid switchen. Den är även moddad till ver. 2 som inte komprimerar så mycket.
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum