Fender Strata 1997 Collectors edition GONE!
Har blivit uppsagd och nu får det åka lite saker....
Jag gråter när jag skriver detta...Har ju ägt ett antal strator igenom åren men denna har stannat....Det finns en anledning...Bättre strata än denna får man leta efter. Håller stämmningen perfekt utan tremmen, den har jag dock aldrig använt. Aldrig något problem under dessa åren med någonting...Lite justering på halsen bara...Det får man ju räkna med.
Min Fender Stratocaster 1997 Collectors edition #306 av 1997st får lämna mina ägor...Inköpt för 25.000 i herrens år 1997. Orginal mickar (Texas specials) inte "pillad" med allt är orginal förutom strapplocks...Har nog kvar orginal låsen...ska kolla. Gitarren är flitigt använd och inspelad så den är inte i sammlarskick kan jag väl säga. Dock är den behandlad med kärlek och ej misshandlad. Den har ett par dings men vad kan man räkna med...Den har ju varit ute och farit på vägarna i 11 år! Alltid transporterad i hardcase som givetvis medföljer, också det ett Fender Tweed orginalcase.
Har letat på nätet och vet ungefär vad dom går för... Ge mig ett bud så får vi se vad som händer.