View unanswered posts | View active topics It is currently 05 Sep 2026, 21:48

Reply to topic  [ 8 posts ] 
Bägge gick till Josh! 
Author Message

Post Bägge gick till Josh!
...

08 Jan 2009, 16:53
Profile

Den där stratan var ju fräck som fasen. Jag får se om den är kvar länge nog för att jag ska hinna besluta mig.[:)][:o)]

08 Jan 2009, 18:49
Profile ICQ WWW

hmmm om Eagle"n finns kvar den 25!!! så kanske man får ta en tur till dig igen[:)]

Image -----VIP-----vip(snabel-a) etanet.se

08 Jan 2009, 21:02
Profile

Mäjl på sej!

08 Jan 2009, 21:29
Profile ICQ WWW

Josh D Ztorsion wrote:

äsch jag blev ägare till bägge gurorna.. Första knivsvajet på 6 år. Det var Fender MIJ Contemporary den gången med samma Kahlersvaj. Svor på att jag aldrig skulle ha ett sånt igen och nu sitter man här med en sån där hårdrocksdräpare ändå![8D]

Måste dock säga att den är riktigt skön att lira på. Har inte pluggat in ännu, men tänkte ta en tur till repan i morgon och blåsa ur den lite, så får vi se om det låter Marcello om den[;)]

Eaglen verkar också lovande, trots sina kromade plastsargar/kåpor. Snygg som sjutton, välbyggd och låter bra unplugged. Plan greppbräda gick bättre än jag trodde att lira på

nöjd[^]

ImageThe beat goes on and I´m so wrong

Den är Japanbyggd av någon annan än Fender(kommer inte ihåg vilken tillverkare).
Sitter en splittbar DiMarzio istall(läste att det var en SD men dom är ju inte splittbara). Kahler stallen brukar ta slut och det har varit problem med delar till Kahler men tillverkningen av reservdelar har tydligen kommit igång igen.
En skitbra räser gurka som konstigt nog är ganska kall på marknanden.
Minst i samma klass som Ibanez RG 550, Jackson mfl.

Platt hals[:)]

Sålde min vita nyligen. Putsade till den och gjorde en bra setup[:p] åsen vill man inte sälja[V] men jag gjorde det iaf [:)]

Ba så ru vet så går det att lita Blues på dom där åxå![;)]

08 Jan 2009, 22:08
Profile ICQ WWW

Josh D Ztorsion wrote:

äsch jag blev ägare till bägge gurorna.. Första knivsvajet på 6 år. Det var Fender MIJ Contemporary den gången med samma Kahlersvaj. Svor på att jag aldrig skulle ha ett sånt igen och nu sitter man här med en sån där hårdrocksdräpare ändå![8D]

Måste dock säga att den är riktigt skön att lira på. Har inte pluggat in ännu, men tänkte ta en tur till repan i morgon och blåsa ur den lite, så får vi se om det låter Marcello om den[;)]

Eaglen verkar också lovande, trots sina kromade plastsargar/kåpor. Snygg som sjutton, välbyggd och låter bra unplugged. Plan greppbräda gick bättre än jag trodde att lira på

nöjd[^]

ImageThe beat goes on and I´m so wrong

Ok, då är det bara att vänta tills du ska byta då.[;)][:D]

08 Jan 2009, 22:55
Profile ICQ WWW
Reply to topic   [ 8 posts ]