Joined: 16 Jun 2009, 22:57 Posts: 489 Location: Luleå
Stratta hals RELIC säljes -SÅLD!
Har en strattahals no namne som är relicad, håller japan mått, alltså 54mm i infästningen. faller inte mig i smaken är nog inte den finaste hals jag sett,men helt ok.
Sitter på snygga kluson relic stämmisar märkt "federal", säljer helst utan dessa då jag tänkte behålla dem. men inget är omöjligt.
400kr plus ev frakt.. mer är inte skäligt tror jag med tanke på skick och utseende (eget tycke [:)] )
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum