| Author |
Message |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
 TOKFYND - FÖRST TILL KVARN!
En Washburn n1nm i totalt nyskick.. Äckligt prisvärd, låter bra, lirar bra samt har till och med split-möjligheter på mickarna.. Säljes för nedanstående pris för avhämtning. Kan ev skickas, men då tillkommer så klart frakten. (inte mitt ex på bilden.. mitt ex ser likadant ut så när som på att volympoten är en metalldito)  <h1>899:-</h1> (och; nej det är inget fel på den över huvud taget... alla bojare som har köpt grejer av mig tidigare kan intyga att de guror jag säljer är i utsatt skick, och nästintill alltid i nytt dito) 
|
| 07 Jul 2009, 20:48 |
|
 |
|
-micke-
Joined: 01 Dec 2008, 01:53 Posts: 331 Location: Upplands Väsby, Stockholm
|
- Håll den till mig! Men du avhämtning... Var tjyvingen finns den då?!
|
| 08 Jul 2009, 00:17 |
|
 |
|
rawburt
Joined: 03 Oct 2004, 16:06 Posts: 466 Location: Lerum/Göteborg
|
Annars tar jag den gärna!
|
| 08 Jul 2009, 00:48 |
|
 |
|
-micke-
Joined: 01 Dec 2008, 01:53 Posts: 331 Location: Upplands Väsby, Stockholm
|
rawburt wrote: Annars tar jag den gärna!
- Glöm det [:p]
|
| 08 Jul 2009, 00:51 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
Vet inte om det var du som mailade mig Micke, men jag bor i Tumba i södra stockholm som sagt.. 
|
| 08 Jul 2009, 12:32 |
|
 |
|
-micke-
Joined: 01 Dec 2008, 01:53 Posts: 331 Location: Upplands Väsby, Stockholm
|
Spider-Man wrote: Vet inte om det var du som mailade mig Micke, men jag bor i Tumba i södra stockholm som sagt..
- Det var jag som mailade ja. Har mailat igen nu [:)]
|
| 08 Jul 2009, 12:53 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
Behöver nog ett definitivt besked snart Micke... fler som drar i denna.. 
|
| 09 Jul 2009, 09:26 |
|
 |
|
daffyd
Joined: 08 Mar 2008, 17:58 Posts: 3440 Location:
|
Jag är oxå helt klart intresserad Spider-man[;)]. Så skulle de strula hit o dit, så kan du bara skicka hit den[:)]. Mvh Daffyd
Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party!
|
| 09 Jul 2009, 10:11 |
|
 |
|
rawburt
Joined: 03 Oct 2004, 16:06 Posts: 466 Location: Lerum/Göteborg
|
-micke- wrote: rawburt wrote: Annars tar jag den gärna!
- Glöm det [:p] Se så, skicka till Gbg bums.. Micke vill nog inte ha den.. [8D][:D]
|
| 09 Jul 2009, 17:21 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
jag skall på förekommen anledning lägga till villkoret att utsatt pris gäller.. tänker inte låta priset prutas ner ens en krona.. 
|
| 09 Jul 2009, 19:47 |
|
 |
|
-micke-
Joined: 01 Dec 2008, 01:53 Posts: 331 Location: Upplands Väsby, Stockholm
|
Spider-Man wrote: jag skall på förekommen anledning lägga till villkoret att utsatt pris gäller.. tänker inte låta priset prutas ner ens en krona..
- Är det okej om man betalar för mycket? Kanske 900:- jämnt? [;)] Du har mailsvar...
|
| 09 Jul 2009, 20:01 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
För mycket pengar går inte heller för sig... Du prutar åt fel håll Micke... [^][;)] Hörs!
|
| 09 Jul 2009, 20:02 |
|
 |
|
rawburt
Joined: 03 Oct 2004, 16:06 Posts: 466 Location: Lerum/Göteborg
|
Så.. är den på väg till Gbg eller? Micke var inte mycket för Washburns va? [;)]
|
| 12 Jul 2009, 00:46 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
SÅLD! 
|
| 13 Jul 2009, 00:50 |
|
|