View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 05:02



Reply to topic  [ 14 posts ] 
TOKFYND - FÖRST TILL KVARN! 
Author Message

Joined: 01 Mar 2003, 15:54
Posts: 8432
Location: Stockholm
Post TOKFYND - FÖRST TILL KVARN!
En Washburn n1nm i totalt nyskick.. Äckligt prisvärd, låter bra, lirar bra samt har till och med split-möjligheter på mickarna.. Säljes för nedanstående pris för avhämtning. Kan ev skickas, men då tillkommer så klart frakten.

(inte mitt ex på bilden.. mitt ex ser likadant ut så när som på att volympoten är en metalldito)
Image

<h1>899:-</h1> (och; nej det är inget fel på den över huvud taget... alla bojare som har köpt grejer av mig tidigare kan intyga att de guror jag säljer är i utsatt skick, och nästintill alltid i nytt dito)

Image


07 Jul 2009, 20:48
Profile

Joined: 01 Dec 2008, 01:53
Posts: 331
Location: Upplands Väsby, Stockholm
Post 
- Håll den till mig! Men du avhämtning... Var tjyvingen finns den då?!


08 Jul 2009, 00:17
Profile WWW
User avatar

Joined: 03 Oct 2004, 16:06
Posts: 466
Location: Lerum/Göteborg
Post 
Annars tar jag den gärna!


08 Jul 2009, 00:48
Profile

Joined: 01 Dec 2008, 01:53
Posts: 331
Location: Upplands Väsby, Stockholm
Post 
rawburt wrote:

Annars tar jag den gärna!

- Glöm det [:p]


08 Jul 2009, 00:51
Profile WWW

Joined: 01 Mar 2003, 15:54
Posts: 8432
Location: Stockholm
Post 
Vet inte om det var du som mailade mig Micke, men jag bor i Tumba i södra stockholm som sagt..

Image


08 Jul 2009, 12:32
Profile

Joined: 01 Dec 2008, 01:53
Posts: 331
Location: Upplands Väsby, Stockholm
Post 
Spider-Man wrote:

Vet inte om det var du som mailade mig Micke, men jag bor i Tumba i södra stockholm som sagt..

- Det var jag som mailade ja. Har mailat igen nu [:)]


08 Jul 2009, 12:53
Profile WWW

Joined: 01 Mar 2003, 15:54
Posts: 8432
Location: Stockholm
Post 
Behöver nog ett definitivt besked snart Micke... fler som drar i denna..

Image


09 Jul 2009, 09:26
Profile
User avatar

Joined: 08 Mar 2008, 17:58
Posts: 3440
Location:
Post 
Jag är oxå helt klart intresserad Spider-man[;)]. Så skulle de strula hit o dit, så kan du bara skicka hit den[:)].
Mvh Daffyd

Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party!


09 Jul 2009, 10:11
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 03 Oct 2004, 16:06
Posts: 466
Location: Lerum/Göteborg
Post 
-micke- wrote:

rawburt wrote:

Annars tar jag den gärna!

- Glöm det [:p]


Se så, skicka till Gbg bums.. Micke vill nog inte ha den.. [8D][:D]


09 Jul 2009, 17:21
Profile

Joined: 01 Mar 2003, 15:54
Posts: 8432
Location: Stockholm
Post 
jag skall på förekommen anledning lägga till villkoret att utsatt pris gäller.. tänker inte låta priset prutas ner ens en krona..

Image


09 Jul 2009, 19:47
Profile

Joined: 01 Dec 2008, 01:53
Posts: 331
Location: Upplands Väsby, Stockholm
Post 
Spider-Man wrote:

jag skall på förekommen anledning lägga till villkoret att utsatt pris gäller.. tänker inte låta priset prutas ner ens en krona..

- Är det okej om man betalar för mycket? Kanske 900:- jämnt? [;)] Du har mailsvar...


09 Jul 2009, 20:01
Profile WWW

Joined: 01 Mar 2003, 15:54
Posts: 8432
Location: Stockholm
Post 
För mycket pengar går inte heller för sig... Du prutar åt fel håll Micke... [^][;)] Hörs!


09 Jul 2009, 20:02
Profile
User avatar

Joined: 03 Oct 2004, 16:06
Posts: 466
Location: Lerum/Göteborg
Post 
Så.. är den på väg till Gbg eller? Micke var inte mycket för Washburns va? [;)]


12 Jul 2009, 00:46
Profile

Joined: 01 Mar 2003, 15:54
Posts: 8432
Location: Stockholm
Post 
SÅLD!

Image


13 Jul 2009, 00:50
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 14 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.