
Squier Classic Vibe Telecaster - BEHÅLLER!
Eftersom jag lyckats skaffa fram de "finansiella musklerna" som behövs för ett stratainköp på annat sätt så behåller jag denna finfina gitarr!
<s>Hej!
Säljer en toppengitarr för den som gillar Telecasters av klassiskt snitt. Rak och fin hals med band i mycket bra skick - knappt spelad. Elektroniken är utbytt till kvalitetsdelar. Tonkondningen är en Nielsen Paper-In-Oil. Plektrumskyddet är bytt till ett enlagers mattsvart Allparts eftersom originalskyddet blivit skadat - passade perfekt utan omborrning av skruvhålen.
Kroppen är furu och halsen i lönn. Gitarren är åt det lättare hållet - har ingen våg så jag vet inte exakt. Hela bygget är ruskigt bra och står sig mycket väl mot dyrare modeller. Jag är ingen gitarr-/teleexpert men jag törs ändå säga detta med gott samvete. Säljer gitarren eftersom jag kommit till insikt att jag nog är mer av en Stratakille.
I nuläget sitter det ett set Don Mare 4709s i gitarren men den kan även fås med enbart originalmickarna.
Pris med Don Mare 4709s (
http://www.buckcannon.com):
4300:- (ev. frakt tillkommer)
Pris med originalmickar:
2900:- (ev. frakt tillkommer)
Jag tycker att gitarren har en lite grönare ton på bilden jämfört med verkligheten. Fler bilder kan ordnas om intresse finns! Har ni några frågor så maila mig gärna!

Mvh / Azumi
</s>