tjaba! kom med <b>bud</b> på denna!
det är iaf en japan från 1985. svart med svart plektrumskydd (har kvar det vita original åxå men detta ser coolare ut) precis intonerad för 0,10. Halsen är en dröm att spela på. få dings för sin ålder. inga hål alls i lacken på kroppen trots sina 24 år. svajarmsfästet däremot är vajsing så man får inte dit armen. någon del man måste byta isf om man vill använda svajarm men det går nog på en par trehundra kan jag tänka mej.
Halsen på den är fan <b>hur skön som helst</b> iaf. gedigen kvalitetskänsla rätt igenom och man känner sej trygg när man vandrar över halsen. sjukt skön! ingen användning för den i nya bandet dock.
säljes eller bytes mot 335or såsom sheraton, casino, riviera, aria pro etc. Allt liknande av intresse!
<b>
mejla mej på flaming_cen(a)hotmail . com</b>




http://www.blocket.se/goteborg/Elgitarr_Fender_stratocaster_1985_billigt_22723285.htm?ca=15&w=3&last=1