Gammal och go rock gura. Är lite halv sliten, 2 små sprickor (som alla hi-flyer har) men inget som påverkar spelbarhet eller ljud. En sladd har lossnat till stall micken.
Den är svart med lönn hals, skall försöka kirra fram en bild.
Pris: såld
17 Sep 2009, 13:23
FaQed
Joined: 21 Mar 2009, 15:12 Posts: 1442 Location:
Årsmodell?
Our amps go to eleven...
17 Sep 2009, 13:33
swebamse
Joined: 04 Feb 2003, 11:14 Posts: 438 Location: Kalmar
ser fram mot bilder
Den sista dåren är inte född än
17 Sep 2009, 13:41
junkhead
Joined: 14 Mar 2006, 15:14 Posts: 132
gammal... nej jag vet inte .Hur ser man det?
17 Sep 2009, 13:42
FaQed
Joined: 21 Mar 2009, 15:12 Posts: 1442 Location:
junkhead wrote:
gammal... nej jag vet inte .Hur ser man det?
Det gör man inte. Undrade bara om du visste. Nån på forumet borde veta utgående ifrån serienummret.
Our amps go to eleven...
17 Sep 2009, 13:46
junkhead
Joined: 14 Mar 2006, 15:14 Posts: 132
ok langar upp serienr och bilder ikväll eller imorgon.
17 Sep 2009, 13:48
tommypachi
Joined: 23 Feb 2008, 17:45 Posts: 214 Location: Umeå
Om det är en sån här (som har gtreppbräda i lönn) då har du nog fått den såld (såvida inte någon annan har hunnit före) [:D] /Tommy
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 18 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum