 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Comfortableman
Joined: 08 Apr 2008, 21:29 Posts: 926 Location:
|
 OCD SÅLD
Funderar att byta min högt älskade OCD v.4 (i nyskick) mot något annat i overdriveväg. Har egentligen ingen användning för den just nu, men kan tänka mig något annat roligt. Plus eller minus pengar.
|
| 25 Aug 2010, 12:56 |
|
 |
|
davidihse
Joined: 29 Sep 2009, 15:55 Posts: 3293
|
|
| 25 Aug 2010, 13:42 |
|
 |
|
Comfortableman
Joined: 08 Apr 2008, 21:29 Posts: 926 Location:
|
Hm, den är rackarns trevlig ju. Men jag vet inte om jag behöver en sådan just nu. Möjligtvis isåfall med något symbolisk peng emellan eftersom jag vill minnas att jag sålde min gamla Liquid sunshine för 800 spänn eller så. Men vi kanske får fundera en stund på detta, både du och jag, helt enkelt.
Tar gärna emot fler spännande bytesbud!
|
| 25 Aug 2010, 20:32 |
|
 |
|
davidihse
Joined: 29 Sep 2009, 15:55 Posts: 3293
|
Tänk så det knakar, det skiljer typ 200 kr i nypris, och min är från i somras, köpt på Denmark Street.
myspace.com/slackervillezoo
|
| 25 Aug 2010, 20:42 |
|
 |
|
southbeck
Joined: 11 Jan 2008, 21:42 Posts: 2343 Location: stockholm
|
|
| 25 Aug 2010, 21:46 |
|
 |
|
mrblack
Joined: 27 Jun 2008, 15:04 Posts: 127 Location:
|
|
| 30 Aug 2010, 23:19 |
|
 |
|
Comfortableman
Joined: 08 Apr 2008, 21:29 Posts: 926 Location:
|
Nja, inget av intresse där. Men tack ändå!
|
| 31 Aug 2010, 10:24 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|