| Author |
Message |
|
Beefheart
Joined: 23 Nov 2009, 21:02 Posts: 18 Location:
|
 Fender Mustang bytes eller säljes. SÅLD!
Jag har en sonic-blue Mustang som jag vill byta mot en Jazzmaster, Fender 72 Telecaster Deluxe eller annan fräck gitarr. Kan även tänka mig att sälja den för 5500:- Bild: http://i149.photobucket.com/albums/s71/ ... C00019.jpgIn action: http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... id_OEV_P_P
|
| 06 Sep 2010, 16:49 |
|
 |
|
Goran
Joined: 03 Jan 2008, 12:21 Posts: 7803 Location: Malmö
|
Är det en Japan eller Mexico? Var finns den?
Fint nick du har, den gode kaptenen är en stor favorit!
|
| 07 Sep 2010, 06:38 |
|
 |
|
Beefheart
Joined: 23 Nov 2009, 21:02 Posts: 18 Location:
|
Goran wrote: Är det en Japan eller Mexico? Var finns den?
Fint nick du har, den gode kaptenen är en stor favorit!
Hej, det är en japan, 90-tal skulle jag tro. gitarren finns i malmö. kul med fler som uppskattar beefheart!
|
| 07 Sep 2010, 14:27 |
|
 |
|
Beefheart
Joined: 23 Nov 2009, 21:02 Posts: 18 Location:
|
häpp, gitarren finns kvar.
|
| 16 Sep 2010, 14:35 |
|
 |
|
Onedowns
Joined: 19 May 2008, 14:24 Posts: 116 Location:
|
Är Gibson Explorer Gothic intressant?
|
| 20 Sep 2010, 17:38 |
|
 |
|
Beefheart
Joined: 23 Nov 2009, 21:02 Posts: 18 Location:
|
Hej, nej tyvärr. lite för hårdrockig för mig.
|
| 22 Sep 2010, 23:51 |
|
 |
|
papamojo
Joined: 23 May 2010, 23:35 Posts: 327 Location:
|
Kan en HPD-strata med sjukt bra delar va nåt? 1-bits al kropp. Värde ca 7500kr.
|
| 22 Sep 2010, 23:59 |
|
 |
|
Goran
Joined: 03 Jan 2008, 12:21 Posts: 7803 Location: Malmö
|
Fender Contemporary Stratocaster Deluxe MIJ E-serie, allt i original, mycket bra skick. Googla och kolla om det kan vara intressant.
Har även en mycket tidig MIJ Thinline Tele (första versionen) med Fender Texas Specials och fyrvägsswitch (alla originaldelar finns kvar) i kanonskick, men då vill jag ha lite emellan.
Finns i Malmö.
|
| 23 Sep 2010, 07:41 |
|
 |
|
papamojo
Joined: 23 May 2010, 23:35 Posts: 327 Location:
|
Nobbade just en LP Classic i byte och hoppas på mustangen. Den ballaste gura som gjorts enligt mig.
|
| 23 Sep 2010, 17:23 |
|
 |
|
Beefheart
Joined: 23 Nov 2009, 21:02 Posts: 18 Location:
|
Goran wrote: Fender Contemporary Stratocaster Deluxe MIJ E-serie, allt i original, mycket bra skick. Googla och kolla om det kan vara intressant.
Har även en mycket tidig MIJ Thinline Tele (första versionen) med Fender Texas Specials och fyrvägsswitch (alla originaldelar finns kvar) i kanonskick, men då vill jag ha lite emellan.
Finns i Malmö.
Hej, jag hade hakat på din thinline om det inte vore för att jag har en egen. Den är min favorit. Man blir lite nyfiken dock. är det humbuckers på den och vad skulle du begära i mellanskillnad?
|
| 23 Sep 2010, 17:48 |
|
 |
|
Beefheart
Joined: 23 Nov 2009, 21:02 Posts: 18 Location:
|
papamojo wrote: Nobbade just en LP Classic i byte och hoppas på mustangen. Den ballaste gura som gjorts enligt mig.
hej, är tyvärr inte intresserad av strator.. Men gitarren är även till salu.
|
| 23 Sep 2010, 17:49 |
|
 |
|
Goran
Joined: 03 Jan 2008, 12:21 Posts: 7803 Location: Malmö
|
Beefheart wrote: Goran wrote: Fender Contemporary Stratocaster Deluxe MIJ E-serie, allt i original, mycket bra skick. Googla och kolla om det kan vara intressant.
Har även en mycket tidig MIJ Thinline Tele (första versionen) med Fender Texas Specials och fyrvägsswitch (alla originaldelar finns kvar) i kanonskick, men då vill jag ha lite emellan.
Finns i Malmö.
Hej, jag hade hakat på din thinline om det inte vore för att jag har en egen. Den är min favorit. Man blir lite nyfiken dock. är det humbuckers på den och vad skulle du begära i mellanskillnad? Första versionen av Thinline, single coils. Väldigt tidig MIJ i mycket bra skick, 2000:- emellan. Och, den är bra som f-n men har ett litet överskott på teles [:D]
|
| 23 Sep 2010, 20:36 |
|
 |
|
Beefheart
Joined: 23 Nov 2009, 21:02 Posts: 18 Location:
|
Goran wrote: Beefheart wrote: Goran wrote: Fender Contemporary Stratocaster Deluxe MIJ E-serie, allt i original, mycket bra skick. Googla och kolla om det kan vara intressant.
Har även en mycket tidig MIJ Thinline Tele (första versionen) med Fender Texas Specials och fyrvägsswitch (alla originaldelar finns kvar) i kanonskick, men då vill jag ha lite emellan.
Finns i Malmö.
har du en bild månne? Hej, jag hade hakat på din thinline om det inte vore för att jag har en egen. Den är min favorit. Man blir lite nyfiken dock. är det humbuckers på den och vad skulle du begära i mellanskillnad? Första versionen av Thinline, single coils. Väldigt tidig MIJ i mycket bra skick, 2000:- emellan. Och, den är bra som f-n men har ett litet överskott på teles [:D]
|
| 23 Sep 2010, 21:01 |
|
 |
|
Goran
Joined: 03 Jan 2008, 12:21 Posts: 7803 Location: Malmö
|
Ser ut som denna och är av samma årgång, men min är i bättre skick och har snyggare trä. Min har också Barden intonerade mässingssadlar. http://www.vintage-guitars.se/1985-1986 ... _front.jpg
|
| 24 Sep 2010, 06:56 |
|
 |
|
Beefheart
Joined: 23 Nov 2009, 21:02 Posts: 18 Location:
|
Hehe, jag har en precis likadan faktiskt.. Räcker nog med den för tillfället[:)]
|
| 25 Sep 2010, 15:22 |
|
 |
|
Goran
Joined: 03 Jan 2008, 12:21 Posts: 7803 Location: Malmö
|
Då får jag trösta mig med en genomkörning av "Trout mask replica" [:D]
|
| 26 Sep 2010, 08:57 |
|
|