View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 08:17



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Rocktron Velocity 120, såld! 
Author Message

Joined: 09 Nov 2010, 01:39
Posts: 46
Location:
Post Rocktron Velocity 120, såld!
Rocktron Velocity 120 säljes. Stereoslutsteg på 2x60W som kan bryggas för 120W mono. Kalasrent ljud med kraft!. Låt dig inte luras av de 60 W/kanal, denna levererar! Mycket lite använd och ej använd på de senaste åtta åren. Fint skick. 1600:-


09 Nov 2010, 02:07
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 27 Dec 2007, 14:07
Posts: 2736
Location:
Post 
Vad kan man ha för ohm när man bryggar den?


09 Nov 2010, 14:51
Profile ICQ WWW

Joined: 09 Nov 2010, 01:39
Posts: 46
Location:
Post 
Du kan köra 8 eller 16 ohm. 120 W i 8 ohm och 95 W i 16 ohm. Körs ej lägre än 8 ohm. Du får ändå inte mer än 120 W ut vid 4 ohm...


10 Nov 2010, 17:10
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.