View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 07:44



Reply to topic  [ 9 posts ] 
Orange Graphic 120 med 2X12 låda och THD Hot Plate 
Author Message

Joined: 07 Nov 2010, 20:44
Posts: 7
Location:
Post Orange Graphic 120 med 2X12 låda och THD Hot Plate
En Graphic 120 från 90-talet när Orange gjorde en nystart, fortfarande med dom gamla maskinerna från 70-talet. Den ser sprillans ny ut och är i toppskick sånär som på den stora FAC ratten som snurrar hela vägen runt istället för att stanna på min och max. Inverkar inget på ljudet i övrigt. En annan detalj som ska nämnas är att ena högtalarutgången inte fungerar. Man får inte in sladdkontakten. Lätt ordnat men har aldrig behövt använda två lådor så jag har inte gjort något åt det. Lådan är ny och kostar 6000:- på JAM. THD Hot Plate 16 ohm är i nyskick och kostar 3.500 på Thomann. Tänkte 8.000:- för toppen och 4.000:- för lådan och 2.500 för Hot Plate. Paketpris 13.000:-. Om någon köper toppen så säljer jag resten i delar annars inte. Kom gärna och prova i Vasastan.
Image
Image
Image


23 Nov 2010, 13:13
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 02 Mar 2009, 20:20
Posts: 737
Location: Värmland
Post 
Är intresserad av lådan. Kan man få bilder? [:)]


23 Nov 2010, 17:49
Profile

Joined: 07 Nov 2010, 20:44
Posts: 7
Location:
Post 
Som sagt, om jag säljer toppen så säljer jag gärna resten i delar. Eftersom toppen inte går att testa utan låda så måste jag hålla den tills vidare.


23 Nov 2010, 18:03
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 23 Feb 2008, 17:45
Posts: 214
Location: Umeå
Post 
Jag vill ha din Travis Bean.....[:p][;)]


23 Nov 2010, 20:06
Profile

Joined: 10 Mar 2010, 14:38
Posts: 112
Location:
Post 
Jag tar Travisen och Prophet 5 tack....!


24 Nov 2010, 01:39
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 07 Nov 2010, 20:44
Posts: 7
Location:
Post 
Nu har jag fixat högtalarutgången. Det var toppen av en högtalarkabelskontakt som hade gått av och satt kvar. Plockade bort och nu funkar det perfekt. Vänta nån dag så kanske jag har fixat FAC- ratten också och då går priset upp.[;)]


25 Nov 2010, 16:44
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 07 Nov 2010, 20:44
Posts: 7
Location:
Post 
Toppen är såld. När den är hämtad och betald, i morgon 29:e, så kontaktar jag er som har visat intresse för lådan och hot-plate.


28 Nov 2010, 18:20
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 07 Nov 2010, 20:44
Posts: 7
Location:
Post 
Nu är den hämtad. Om emlon fortfarande är intresserad av lådan så kan jag skicka fler bilder. Den är så fruktansvärt tung, så hämtning är ett måste. Tills vidare i alla fall.


30 Nov 2010, 16:13
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 07 Nov 2010, 20:44
Posts: 7
Location:
Post 
Hotplaten är också såld.


05 Dec 2010, 23:15
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.