View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 11:58



Reply to topic  [ 8 posts ] 
Fender Blues Deluxe + mer 
Author Message

Joined: 18 Mar 2009, 12:12
Posts: 132
Location:
Post Fender Blues Deluxe + mer
Tjena, alla bojare!

Jag har precis köpt en ny förstärkare så ämnar därför sälja min Blues Deluxe.
Jag har även en lös 1x12-låda i matchande tweed om nån skulle vara intresserad.

Har även en TC Electronic Nova Modulator och en T-Rex Fuel Tank Classic till salu.

Kom med bud! Byten kan vara intressanta!

/David


29 Nov 2010, 02:19
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 24 Jan 2010, 21:08
Posts: 332
Location: Norduppland SWISH
Post 
Hej Dave!

Jag är försiktigt intresserad av din låda, om den kan gå separat. Vad sitter det för tratt i den?

EDIT: Stavfel åtgärdat [:I]


29 Nov 2010, 13:01
Profile

Joined: 09 Nov 2010, 01:08
Posts: 9
Location:
Post 
Tjena!
När är deluxen ifrån?


30 Nov 2010, 00:48
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 31 Oct 2010, 00:50
Posts: 14
Post 
Hej! När är deluxen ifrån? Är det en tweed deluxe från 90-talet köper jag den :)


30 Nov 2010, 00:54
Profile

Joined: 16 Jun 2010, 17:47
Posts: 171
Location:
Post 
Du har mail!


30 Nov 2010, 13:23
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 18 Mar 2009, 12:12
Posts: 132
Location:
Post 
Telemannen: Lådan kan absolut gå separat, men om någon skulle vilja köpa både stärkaren och lådan kommer jag nog ge den köparen förtur. Denna lådan är det:
http://www.thomann.de/se/fender_hot_rod ... _tweed.htm

Gurragura och Gaurgle: Jag köpte den i december 2008 på Dlx i Stockholm så det är ingen 90-talare...

Figgo: Har inte fått något mail av dig... Vilken adress skickade du till?

/David


01 Dec 2010, 01:38
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 24 Jan 2010, 21:08
Posts: 332
Location: Norduppland SWISH
Post 
DaveCave wrote:

Telemannen: Lådan kan absolut gå separat, men om någon skulle vilja köpa både stärkaren och lådan kommer jag nog ge den köparen förtur. Denna lådan är det:
http://www.thomann.de/se/fender_hot_rod ... _tweed.htm

/David


Hej David!

Ok, jag förstår. Hör gärna av dig om ev. köpare av stärkaren ej är intresserad av lådan [:)]

Pär


01 Dec 2010, 08:47
Profile

Joined: 16 Jun 2010, 17:47
Posts: 171
Location:
Post 
Ok, du ska ha mail nu...


01 Dec 2010, 16:03
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.